{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Opel manta A projekt driller meget.. {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er i gang med at lave mig en Opel Manta A fra 70.. Bilen er oprindlig en 1.6s men er nu bygget om til en 2.4 fra en omega a og for at få det gjort lovlig, så skal Opel Rekord 2.2 ventileret bremser monteres og dermed godkendes til 130hk, hvor 2.4 har 125hk..

Nu er den ved at være færdig, men har nogle ret så utrolige problemer..

1. jeg har fået fat i ATE kalibre til Rekord 2.2i fra omkring 85. Problemet er nu, at der skal bestilles de her HELT unikke bremseslanger, som åbenbart er UTROLIG sjældne og koster 500,-, men de findes 2 forskellige typer. Type et er fra før 85 og type 2 er fra efter 85.. Men jeg ved ikke hvornår mine kalibre er fra, da jeg ikke har nogen bil til dem. Jeg har ikke råd til at betale for bremseslanger i den pris, hvis de er forkerte..
Kan du se det ud fra et billed hvilken årgang de er fra?
Det er den slange der sidder på..

2. På motoren er der monteret 2.0 sprøjt fra en Manta B GSI, men der er mit benzin pumpe relæ i stykker og jeg skal bruge et nyt. Er der nogen der ligger inde med sådanne et? For hos opel er det åbenbart bagenden af en flyvemaskine man skal betale for sådanne et..

3. Jeg mangler tomgangmotoren eller regulatoren.. den koster så spidsen af flyet. 1100,- eks moms..

er der nogle der kan hjælpe?
Jeg har lige fået plader på bilen og vil vandvittig gerne ud og køre, men de små ting holder mig tilbage..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel manta A projekt driller meget..
Kommentér på:
Opel manta A projekt driller meget..

Annonce