605 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "tank størrelse"
tank størrelse?
er super deprimeret over at jeg stadig ikke ved hvor mange liter jeg har i min tank. min tankmåler står på stregen under fuld, når der ikke kan komme mere på. og når den så når det røde felt går ad...
er super deprimeret over at jeg stadig ikke ved hvor mange liter jeg har i min tank. min tankmåler står på stregen under fuld, når der ikke kan komme mere på. og når den så når det røde felt går ad...
Skrevet af: Bjørn V - 22. okt 2010
Tank størrelse
Hey Nogen der kan fortælle mig hvor mange liter tanken er på i min A4 1.8T fra 98? :) Og evt hvis i ved det, hvor mange liter der er til reserve tanken? På forhånd tak.
Hey Nogen der kan fortælle mig hvor mange liter tanken er på i min A4 1.8T fra 98? :) Og evt hvis i ved det, hvor mange liter der er til reserve tanken? På forhånd tak.
Skrevet af: Rapo (Århus ) - 17. jan 2010
Tank størrelse
Hej. Er der nogen der kan fortælle mig hvor mange liter brændstof der kan være i tanken på en Golf II 1,6 GTD fra 1986??
Hej. Er der nogen der kan fortælle mig hvor mange liter brændstof der kan være i tanken på en Golf II 1,6 GTD fra 1986??
Skrevet af: Kurt Nørregaard J - 16. okt 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af to lamper 700 kr.
- opvaskemaskine montering 700 kr.
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
aug 2005
Følger: 33 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 337 Svar: 2.192
tank størrelse