{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

GOLF problemer {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har en golf 3 vr6. Problemet er det, at når motoren er kold kan jeg ikke køre, jeg skal holde liv i den til den bliver varm og derefter kan jeg kører. Den går også nogle gange ud, hvis man ikke giver nok gas, på kold motor.

Hvad kan der være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GOLF problemer
  • #1   12. jun 2009 din lampe sonde eller varmeføler

• #2   12. jun 2009 Hvordan ved man lampe sonde´n er gået i stykker? Og hvad mener du med varmeføler??

• #3   12. jun 2009 vis den går ujævn i tomgang eller vis den ikke kan holde sig igang når den er kold.. og din varmeføler der det er den der sider på slangerne op til din køler. det er min ven der siger det kan være det for det var der galt med hans golf 4, den havde samme problem

• #4   12. jun 2009 Men hedder det ikke noget andet end varmeføler??

• Jens Chr. N
    Jens Chr. N Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Svar: 3
    #5   12. jun 2009 Hej Kristian

Vi har på www.MotorOliShoppen.dk lige fået forhandling af en ny serie renseprodukter til motorer. Produkterne kommer fra USA og hedder BG Products, i deres program er bla. produktet 44K, dette renseprodukt betegnes af mange som værende "Verdens Bedste" - prøv selv at tjekke det ud på diverse Amerikanske debat forums.

Jeg tror at dette produkt vil have en god chance for at hjælpe dig med dit problem. Log ind på www.MotorOliShoppen.dk og køb det ! - hvis du efterfølgende ikke føler at produktet har hjulpet dig, er jeg villig til at refundre dig købet !

Når jeg giver dig dette tilbud er det selvfølgelig for at få afprøvet dette nye produktet på nogle problem biler, kun ved afprøvning finder man jo ud af om det virkelig virker !

Hvis dit problem er mekanisk ( lampda sonde eller varmeføler) kan 44K selvfølgelig ikke afhjælpe det.

Hvis der er andre der har lyst til at afprøve 44K, så er i meget velkommen til at bestille en dåse - blot henvis til denne debat, så giver jeg den samme "fuld tilfredshed - eller pengene retur" garanti som til Kristian.

MVH

Jens

WWW.MotorOlieShoppen.dk

Kommentér på:
GOLF problemer

Annonce