{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.046 visninger | Oprettet:

Passat 3B, centrallås fejl {{forumTopicSubject}}

Hey

Centrallåsen på min Passat 3B er begyndt at faile nogle gange.

Der sker det, at nogle gange låser den kun føredøren op. Alle de andre låse forbliver låst. Hvis jeg så tager bagagerummeslåsen eller passagerer døren og låser op fra, så kører det bare. Men det er kun nogle gange det sker, det fungerer for det meste.

Skal siges at det også fungerer den anden vej, altså hvis jeg vil låse bilen.

Jeg har kun oplevet det i føresiden af bilen. Hvad kan det være? Og tror i det er noget der koster knaster, at få lavet? smiley

Mvh Christopher N

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Passat 3B, centrallås fejl
  • #1   17. jun 2009 Aner ikke hvordan sådan en lås fungerer. Men er det bare en ny motor i den ene dør, eller hvordan? Og er det nemt at skifte?

• #2   19. jun 2009 Der sidder en låseenhed i fører døren. Den styre c-lås plus loftlys og lys under fører døren. (det virker sikkert heller ikke altid på din)
    Det er en kendt fejl på passat 3b, golf 4 og andre vw biler.
    En ny koster ca 1200kr mener jeg vi gav. Plus montering

• #3   14. jul 2009 Er det fundet en løsning på problemet? jeg har nemlig noget der minder om det, og vil gerne finde ud af hav der er galt med den inden jeg sender min til mekanikeren!!

Ved mig har el ruder for og bag, centrallås, sidespejle sit helt eget liv! Nogen gange virker det andre gange gør det ikke... Måske det kan være noget ala det der....

• #4   14. jul 2009 Og min bil er en passat 3bg... Og mit loftlys er også nogle gange helt gak gak....

• #5   14. jul 2009 Den har ikke gjort det siden dette indlæg, så har desværre ikke fået taget mig sammen til at få lavet det smiley

• jimmi l
    jimmi l Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 2
    #6   24. apr 2010 hej jeg har lige købt en passat stc fra 1998 men 99 model jeg har et problem med centrallåsen højre fordør kan jeg ikke få nøglen i og i føresiden kan jeg godt få nøglen i men kan ikke dreje den så dvs jeg kan kun åbne og lukke centrallås systemet i bagklappen kan nogle hjælpe mig

• #7   30. sep 2010 hej men passat 3b fra 97 har problemer med loft lys plus centrallås og baglys når man tænder på kontakten men ikk ved køre lys: min centrallås fejl ligger i mine dør låse er defekte de koster ca 2kg ved vw mit loftlys var ledningerne ved førens venstre fod der var iret så de er skiftet ud ; ) men hvorfor mit alm lys ikke virker er stadig en gåde ; (

• #8   9. maj 2011 ja.. og så jeg har så nøjagtig samme problem med min passat 3B stc. 98 !!! smiley

• #9   25. aug 2013 opdagede sgu lige at min har centrallås, efter jeg kom hjem med den...nå men jeg kan se at pumpen til c-låsen bare ligger i bagagerummet sammen med reservehjul osv...kan det virkelig passe den skal være der?(den er sat til, ligger ikke bare løst..:-))

Kommentér på:
Passat 3B, centrallås fejl

Annonce