1.270 visninger
|
Oprettet:
Laser Scrambler/Politi Scanner(redig.) {{forumTopicSubject}}
Hej BG,
Sad lige og så den her video på youtube, med en Ford GT der bliver jagtet af politiet på motorvejen, og de har en masse teknik inde i bilen, blandt andet disse Laser Scramblers / Politi scannere siddende i toppen af forruden, ( http://www.youtube.com/watch?v=TclJW9v2dLU&feature=channel_page)
- Jeg ville bare gerne vide om der er nogen herinde der kan forklare udmiddelbart hvordan sådan nogle virker, og ville de virke i Danmark hvis det var?
Anton
- undskylder at jeg lige lavede et nyt indlæg, men det var ikke forståeligt nok det første
apr 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 76 Svar: 2.794
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 35
- Det vil jeg nu mene at jeg har
- Hvis ikke så søg på " Ford GT running from Police " det er en af videoerne som der er lidt flere af
maj 2009
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 31
apr 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Biler: 7 Emner: 98 Svar: 1.387
Og det eneste de har kommet frem til er at de ikke virker imod det danske udstyr..
I Danmark kan det jo osse være lidt ligemeget, da der i fotovognen altid sidder en betjent, som kan læse dit reg.nr..
Grunden til at de scramblere og andet shit, er spå populært i andre lande, er at de har MANGE flere "stærekasser"
(fastmonterede stationære fartmålere)
aug 2004
Følger: 35 Følgere: 47 Biler: 6 Emner: 30 Svar: 2.293
jul 2007
- okay mange tak
nu har jeg til gengæld anskaffet mig nogle POI's til min Garmin GPS som advarer med en alarm, efter hvad hastighedsgrænsen er, 400 - 1200m før de nye stærekasser som er blevet sat op rundt omkring på sjælland. Så det er nok det tætteste man kommer på sådan en "Laser Scrambler" herhjemme.
- men hvad så med sådan en Radio Scanner ( hvor man kan lytte med på Politiets ikke krypterede radio samtaler ) til hvilket formål kan man bruge dem?
jul 2007
Ja den fandme sprød ^^ !
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Ja det eneste man kan gøre for ikke at blive taget af de statiovære i DK er at overholde fartgrænsen.
Der findes ikke noget udstyr til at narre de danske, men man kan jo altid narre dem ved at snige sig ned under tilladte fartgrænse :o)
Laser Scrambler/Politi Scanner(redig.)