{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.270 visninger | Oprettet:

Laser Scrambler/Politi Scanner(redig.) {{forumTopicSubject}}

Hej BG,
Sad lige og så den her video på youtube, med en Ford GT der bliver jagtet af politiet på motorvejen, og de har en masse teknik inde i bilen, blandt andet disse Laser Scramblers / Politi scannere siddende i toppen af forruden, ( http://www.youtube.com/watch?v=TclJW9v2dLU&feature=channel_page)
- Jeg ville bare gerne vide om der er nogen herinde der kan forklare udmiddelbart hvordan sådan nogle virker, og ville de virke i Danmark hvis det var?

Anton

- undskylder at jeg lige lavede et nyt indlæg, men det var ikke forståeligt nok det første smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Laser Scrambler/Politi Scanner(redig.)
  • #1   19. jun 2009 og igen har du ikke linket korrekt.

• #2   19. jun 2009 Blank !

- Det vil jeg nu mene at jeg har smiley
    - Hvis ikke så søg på " Ford GT running from Police " det er en af videoerne som der er lidt flere af smiley

• #3   19. jun 2009 linket er oki

• #4   19. jun 2009 Der har været flere tests fremme i medierne om de forskellige "snyd-fartmålere" produkter..

Og det eneste de har kommet frem til er at de ikke virker imod det danske udstyr..

I Danmark kan det jo osse være lidt ligemeget, da der i fotovognen altid sidder en betjent, som kan læse dit reg.nr..

Grunden til at de scramblere og andet shit, er spå populært i andre lande, er at de har MANGE flere "stærekasser"
    (fastmonterede stationære fartmålere)

• #5   19. jun 2009 Fuck den lyder godt smiley

• #6   19. jun 2009 * Retropsnart *

- okay mange tak smiley
    nu har jeg til gengæld anskaffet mig nogle POI's til min Garmin GPS som advarer med en alarm, efter hvad hastighedsgrænsen er, 400 - 1200m før de nye stærekasser som er blevet sat op rundt omkring på sjælland. Så det er nok det tætteste man kommer på sådan en "Laser Scrambler" herhjemme.

- men hvad så med sådan en Radio Scanner ( hvor man kan lytte med på Politiets ikke krypterede radio samtaler ) til hvilket formål kan man bruge dem?

• #7   19. jun 2009 Stefan H:

Ja den fandme sprød ^^ !

• #8   20. jun 2009 Fed lyd den bil har.

Ja det eneste man kan gøre for ikke at blive taget af de statiovære i DK er at overholde fartgrænsen.
    Der findes ikke noget udstyr til at narre de danske, men man kan jo altid narre dem ved at snige sig ned under tilladte fartgrænse :o)

Kommentér på:
Laser Scrambler/Politi Scanner(redig.)

Annonce