{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Min kære Golf 1 har mange problemer {{forumTopicSubject}}

Hej
Ja, så kørte min kærestes Golf 1 lige så godt, men nu hober problemer sig op på den og det ene er jeg noget i tvivl om..

1:
Bilen kan kun starte med choker og pedalen i bund. Og så trækker den sig stille og rolig op i omdrejninger. Hver gang jeg kommer frem til lyskryds, så går den så langt ned i omdrejninger, at aflader lyser og jeg kan ikke gasse op uden den går i stå, så er nødt til at trække choker igen. Når jeg køre der ud af, så trækker den ikke i lave omdrejninger, men kan afhjælpes med at trække choker igen igen.. Men hvad skyldes denne mangel på "gas"? som om der er en slange elelr noget der er røget af, men har kontrolleret dem.

2:
Kærsten fortalte at den "piver" når man starter den op. Og jeg sagde bare at den nok snart skulle have skiftet kilerem. men nej, fandt ud af det ikke var fra den side af motoren "piven" kommer fra. Og det stopper heller ikke. Lyder som om vandpupen er ved at stå af.. Tror I at det er rigtig gærrer?

3:
Motoren bliver RIGTIG varm under kørsel, (min varme føler er i stykker) dog kan jeg høre når den starter blæseren, så det er ikke hele tiden overophedet. dog når jeg skruer låget af vandbeholderen (som sidder på køleren) kommer der ikke noget tryk af dem selv om den er VOLDSOM varm. Er det min termostat? eller vandpumpen? Der er heller ikke noget tryk på slangerne når motoren køre.. Og vandet ser rusten ud i køleren..

4:
Jeg vil så gerne have min varme måler op og køre igen, men problemet har været at der findes 3forskellige farver af følere, som bliver påvirket på hver sin temp. Hvilken farve skal min temp. føler være på min Golf 1.1 fra 82?

Jeg går i øjeblikket emd iden om at ligge en 1.3 motor med 5trins gearkassen i bilen. Det eneste der holder mig tilbage er at så gør jeg den uoriginal (ikke at min bil er pæn eller udstillings klar, men nyder en original bil)...
Men er det dumt? køre 1.3 lige så godt som en 1.1? Der vil da ikke være meget arbejde i at skifte de 2motoren om? så længe jeg har gearstangsforlænger og komplet motor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kære Golf 1 har mange problemer
Kommentér på:
Min kære Golf 1 har mange problemer

Annonce