{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

Ombygning af gearkasser {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg søger nogle der har gode erfaringer med et firma der ombygninger/renoverer gearkasser, og en der måske gider bruge lidt tid på at søge efter dele, eller kan laves deres egne, fordi at det ikke er muligt at få dele til den gearkasse længere... har prøvet og snakke med med nogle enkelte udlandske, men har svært ved at finde nogle der enten gider eller jeg kan tage seriøst, for når det så kommer til stykket, så snakker de bare at de kan det hele, men når det så kommer til stykket, har har de lige pludslig ikke tid, eller kan ikke, eller noget i den stil... og er ved at være træt af at rende panden mod muren, har en nødplan, men det er at smide 14000 EUR og så få bygget fra bunden, med alt hvad hjertet begærer... men igen ville jeg gerne se om der var en anden løsning, og ville også gerne beholde noget af bilens identitet, så jeg ville gerne have noget bygget om den nuværende...

Så det jeg ville høre om det er, er der nogle af jer der har gode erfaringer med nogle der ved hvad de snakker om, og et min. krav så skal de være forståelige på engelsk, hvis det ikke er til at finde en i Danmark...

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ombygning af gearkasser
  • #1   7. jul 2009 Hvad bil / gearkasse taler du om ?

• #2   7. jul 2009 det er lidt lige meget, det er en F28 gearkasse... og Nej man kan ikke få dele til den lige meget hvad folk siger... har brugt 6 måneder på at komme ingen vegne... der er en der ejer rettigheden til at lave dem, og der for Opel dem lavet når det er, men han sælger ikke dele, og han kan kun ombytte en, og det har jeg ingen interrasse i...

Undskyld hvis det lyder meget surt, men har hørt 100 historier fra folk om at man godt kan, og det ene og det andet... men det kan man ikke, alle der siger de sælger det, så er kun en del, eller også kan de ikke skaffe dem mere, de har bare ikke fjernet det fra deres hjemmeside... i sidste ende har jeg fundet ud af jeg kan få alle delene special lavet igennem der hvor jeg arbejder, hvis der er noget der skal laves, men jeg har ingen erfaringer med gearkasser, så det ville være rart at snakke med en der gør...

Kommentér på:
Ombygning af gearkasser

Annonce