6.907 visninger
|
Oprettet:
Golf 3 Diesel - Hvid røg og startprobl {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Jeg har en Golf 3 GTD fra 1991 der pludselig har fået startproblemer og der kommer hvid røg når jeg starter den. Når der endelig kommer gang i bilen kører den helt som den plejer, det er kun den hvide røg og startproblemet der bekymrer mig.
Jeg skal lige huske at sige at jeg har en lidt utæt brændstofpumpe !
Hvad mener I der kan være problemer? og skal jeg være bekymret ?
Mvh Alex
jun 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 176
feb 2007
Følger: 40 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 195
Det kan sagtens være det, for når først bilen er varm, er metallet udvidet og så er der måske ikke så stor utæthed længere?
så tjek vand og olie forbrug. startproblem er måske den pumpe?
mar 2004
Følger: 4 Følgere: 6 Biler: 5 Emner: 15 Svar: 30
Prox:
Jeg har lige strammet v-remmen til generatoren da den hylede ved start.. er det de remskiver du tænker på???
Der kommer kun hvid røg i det/de sekunder hvor bilen starter. Når motoren er startet så stopper den hvide røg
mar 2004
mar 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
nov 2003
Følger: 52 Følgere: 51 Biler: 2 Emner: 5 Svar: 66
mar 2004
så hvis det er problemet og der en en venlig person der vil tjene lidt penge, så sig endelig til??? (jeg bor i Aalborg)
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 1 Svar: 992
Defekt indsprøjtningspumpe / står forkert
mar 2004
En iret sikring til gløderørende.. det er helt pinligt, jeg troede jeg havde tjekket alle sikringer, men NEJ..
en ny sikring til 5 kr. og bilen kørte perfekt igen
sep 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 12
Kan du ikke nævne hvor den sikring sidder for min laver samme show.
Den går ujævt i tomgang og ryger hvidt og har svært ved at starte, men den går problemfrit når jeg kører med chokker.
sep 2003
Hvis du vil hjælpe mig i 5min må jeg så ikke gi dig et kald på et tidspunkt.
Kan du ikke sende dit telefonnummer i en pm
sep 2003
Er der nogen der kender nogen alternativer til overstående problem
mar 2004
Det var sikringen til mine gløderør der var iret.. så da jeg skiftede denne ud med en ny frisk sikring til 5 kr så startede bilen 100 % som før.. (det skal lige siges at ikke er en almindelig fladsikring).
En lidt pinlig episode, men jeg viste ikke der var en særskilt sikring til gløderørene.
mar 2004
Løsningen på dette:
Det var sikringen til mine gløderør der var iret.. så da jeg skiftede denne ud med en ny frisk sikring til 5 kr så startede bilen 100 % som før.. (det skal lige siges at ikke er en almindelig fladsikring).
En lidt pinlig episode, men jeg viste ikke der var en særskilt sikring til gløderørene.
Golf 3 Diesel - Hvid røg og startprobl