{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzin måler - peugeot 106
  • #1   16. jul 2009 hvor meget benzin er der i tanken når den gør det??

    For han en kammerat hans rally gør det samme når den for lidt at æde og når han sætter igang hvis der ikke er særlig meget benz på..


  • #2   16. jul 2009 uhhh det ved jeg ikke... jeg har slet ikke tanket endnu smiley købte den med benzin...... men kan da godt være at det er fordi der er for lidt på så smiley forhandleren sagde bare at benzin måleren drillede, men kan da godt være det er fordi han ikke har haft særlig meget på smiley

  • #3   16. jul 2009 Jeg havde samme problem i min... nogle gange virkede den fint andre gange viste den helt tomt... - rimelig meget efter hvordan vejret var.. den virkede i godt vejr og virkede ikke når der var koldt.. :s

    I mit tilfælde var det en løs forbindelse til måleren..


  • #4   16. jul 2009 Mads L altså i selve måleren i tanken eller inde i instrumentbrættet? og hvad måtte du slippe for at få lavet det?

  • #5   16. jul 2009 men her er der også 100% en løs forbindelse fordi så ville den ikke kunne vise tom og vise der er noget på skiftevis

  • palle o
    palle o Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 8 Følgere: 8 Svar: 4
    #6   25. apr 2012 lige som min jeg har en 406 og der falder og stiger målern også og i slangen nede ved tanken kommer der benz ud når man løsner den


Kommentér på:
Benzin måler - peugeot 106

Annonce