{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pindsvejser eller billig gastråd svejs
  • #1   25. jul 2009 det tråd med gas i skal du holde dig fra det kan ikke svejse 2 karrosseriplader sammen så det holder, og pinde er nok også lidt svært, hvis det skal være godt så køb et co2 værk med flaske

• #2   25. jul 2009 okay. ja for har lige prøvet lidt med det der gastråd noget. kæft noget være lort. det er virkelig umuligt. så det ik bare mig det gal med hehe smiley
    hvor mange amp skal jeg ca svejse med? hvor stor en svejser?

• #3   25. jul 2009 hvis du kun skal svejse i biler så kan saktens nåjes med en 180 ampers der er vist også nogen der heder 183

• #4   25. jul 2009 hva koster sorn ting ca brugt? for det andet lort jeg har grænder igennem bare du kigger på den og den svejser intet. brænder kun gennem. ellers laver den sorn nogen klatter som ik kan holde 2 plader sammen smiley til at gå amok over

• #5   26. jul 2009 180 amperes MAG svejseværk er rigeligt. Og så skal du ikke bruge tykkere tråd end max 0.8.
    Gasfyldt tråd skal du holde dig fra. Du skal svejse modsvejning når du bruger sådan en tråd. Ligesom hvis du svejste med elektrode. Det dur ikke i så tynd plade. Det er umuligt at styre.

• #6   26. jul 2009 hvorfor skal man svejse mod svejsningen?

• #7   26. jul 2009 Ikke mod svejsningen, men modsvejning. Dvs at du har lysbuen/tråden rettet MOD svejsesømmen. Nogen kalder det også en "slæbende svejsning", da du i princippet har svejsningen til at "slæbe" efter lysbuen, tråden eller elektroden.

Ved frasvejsning, som man gør når man svejser med alm gas+tråd, har du lysbuen/tråden rettet væk fra svejsesømmen.

Tjah, lige præcis hvorfor du skal svejse modsvejning med den tråd, skal jeg lade være usagt. Jeg ved bare at det er sådan det fungerer. Det vil du også hurtigt finde ud af, når du går i gang. Jeg har ihvertfald fået de bedste resultater på den måde. Hvis man altså kan få nogle gode resultater med det tråd! IMO ikke det bedste at svejse med.

• #8   26. jul 2009 det vil jeg prøve. er det sorn du kan tage et billede af hvordan det skal gøres. med hvordan man skal holde svejsern/vinkel.. kun hvis du kan og vil c-følig

Kommentér på:
pindsvejser eller billig gastråd svejs

Annonce