{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  saaben hænger lidt
  • #1   26. jul 2009 fjedrene ska skiftes... ellers ka du smide de der klodser ind i fjedrene så den ikk går i bund... men i sidste ende ka fjedrene godt knække... så håber heller ikk der går får længe inden min undervogn blir skiftet... smiley

• #2   26. jul 2009 hehe :;) jamen min har nemlig ogs kun kørt 91 xxx km. så jeg kunne forestille mig at de i de 20 år aldrig er blevet skiftet

• #3   26. jul 2009 nu er de der ældre saab'er jo også lidt tunge i røven.. mine forældre har haft 3 stk af samme type som din, godt nok 5 dørs. sys altid de stod lidt bagover, det kan altså både være dine fjedre, og støddæmbere der er færdige på samme tid.. men hvis du er heldig kan det jo være at der er knægget en ring af fjedrene, eller sådan noget..

• #4   26. jul 2009 jah men, den sejler slet ik og når man trykker ved "hjørnerne af bilen" så er den god hård og bliver ik ved.. var lige inde på biltema. de sælger forstærkede fjedre til 200 kroner så smiley

Kommentér på:
saaben hænger lidt

Annonce