{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mirakel-middel eller ????
  • #1   1. aug 2009 Lad være med at tro på sådan nogle bavl - prøvede en gang selv Svedol, hvilket kostede en motor

• #3   1. aug 2009 jeg har prøvet det på min gearkasse i den røde 155´er jeg har haft, den sang lidt fra lejerne af og prøvede at stoppe deres smørelse i den og det hjalp faktisk tror ca efter 200km var der intet at høre fra gearkassen, men om den er gået til efter jeg har solgt bilen skal jeg ik kunne sige.... tror jeg kørte sammenlagt 2500km efter det var hældt i...

• #4   1. aug 2009 Skide Smart:
    Har nu aldrig haft problemer med Swedol, tværtimod...så jeg tror at du i dit tilfælde havde mistet den motor alligevel... Men tror skam ikke på det her RVS-TEC, men vil bare høre om der er nogle der kender til det...
    Kim S:
    Tja, hvis du fik en Alfa gearkasse til at blive stille, så har det jo været en succes, hehe...

• #5   1. aug 2009 Vil sige det lyder for godt til at være sandt men man skulle måske prøve det ´måske virker det eller ikke

• #6   1. aug 2009 Jeg har også overvejet at prøve det. Har søgt på nettet, har ikke fundet nogen endnu som har prøvet det, som har dårlige erfaringer.

• #7   1. aug 2009 findes der overhovedet nogen produkter, af den art, der virke.

tænker på slidt gearkasse og bagtøj, hvis det synge,
    kan man fjerne det med tilsænings stoffer,

eller er renovering/skiftning, vejen frem

• #8   1. aug 2009 Hvorfor overhovedet overveje det.

Alle der bare ved det mindste om metallurgi ved at det bare er varm luft

Det eneste det er, er en hurtig og dyr måde at svine dit oliefilter til på...

Kommentér på:
Mirakel-middel eller ????

Annonce