{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Elruder i golf 3 {{forumTopicSubject}}

Hey,

Jeg har købt et originalt sæt elruder til min golf med rudehejs og kabler osv.

jeg har 3 stik som skal sættes til inde i bilen, der er en rød ledning som der står plus på, og så er der en brun hvor der står stel på og så en grå hvor der står 21 på ?

bag på sikringsboksen har jeg fundet en rød klemme fri hvor den røde kan være, og i venstre side ved døren er der en brun rund ting hvor der kan være mange brune ledninger (går ud fra det er en stel), og det har jeg sat til, men ruderne virker slet ikke, der er ikke engang lys i kontakterne ?

Nogen der ved hvor det skal sættes til, og om den grå "21" evt. også skal sættes til nogen steder for at det virker

Sættet er brugt så der er ingen manual til !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elruder i golf 3
  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jul 2004

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 130
    #1   3. aug 2009 Kunne forestille mig den grå var en slags rmt ledning. Altså den skal have en plus får den virker (trækkes normail over tændningen så du kan kan bruge ruder når nøglen er i )

Står der noget på ledningen andet en 21?

• #2   3. aug 2009 Nej der står kun 21 på den grå klemme der er på selve ledningen...

Ja det kunne nok være sådan en der giver signal til ledningsnettet at nu er der strøm, men burde der ikke være konstant strøm når bilen er tændt over sikringsboksen, for jeg kan nemlig ikke finde nogen ledig grå klemme i boksen hvor den ledning kan være i ?

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jul 2004

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 130
    #3   3. aug 2009 Jo det burde der vel så være. Men tør ikke sige det smiley

• #4   3. aug 2009 Nogen forslag til hvor den skal sættes til henne ?

Kommentér på:
Elruder i golf 3

Annonce