{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Golf 2, gevind eller sænknings fjedre {{forumTopicSubject}}

Hey.
Står og skal have ny undervogn til konevognen.
Men kan sgu ikke helt bestemme mig.
Kunne godt tænke mig en gevind undervogn da jeg dermed selv kan bestemme højden, men da bilen kører 100 km dagligt skal den ikke blive for ukomfortabel at køre i.
Ved nv autodele kan man købe en gevind til ca 2000, men man kan få nye dæmpere med en 60/40 sænkning til næsten samme pris.

Hva er jeres erfaring med Gevind kontra "almindelig" sænkning;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 2, gevind eller sænknings fjedre
  • #1   5. aug 2009 syntes at V-maxx, JOM, og dem NV-autodele sælger, er meget behalige, så længe de ikke er helt ibund, for så er de ret hårde smiley
    havde selv valgt gevind, hvis det var mig, både for de kan købes på ebay til 1500,
    og den anden grund er at 60/40 sæt, kan ikke synes på en golf2 smiley

• #2   5. aug 2009 HVordan med de billige gevind undervogne, kamp ruster de ikke helt vildt?
    Nu tænker jeg lidt med hvad man lige gør ved syn hvis skidtet er rustet;o)
    Men igen hvis 60/40éren ikke kan synes så er den så slet ikke spor interresant.
    Måske jeg skulle ind og kigge lidt på Ebay;o)

• #3   5. aug 2009 Der er ca 2 millioner firmaer der sælger dem, du har vel ikke tilfældigvis erfaringer med nogle af dem vel?

• #4   5. aug 2009 har selv V-maxx på begge golfer, og den røde, er snart 10mdr, og den på den blå, er 3 år, og fejler intet, kørt hver vinter, bare man gør det rent inden man skruer på det, så der ingen ko på isen... og de er tilsalg til ca 1500 på ebay med fragt smiley og ellers fåes de på jom.de til 1900 med fragt

selvom mange vælger at købe en i rustfri, så er mange af justerskruerne, stadigvæk i alu, og det er simpelthen pesten selv, hvis det i're fast, om det rustfrie ben,
    så kan man lige så godt smide det ud..

så at vælge dem i rustfri er ikke altid løsningen smiley

• #5   5. aug 2009 har da erfarringe med en del på ebay smiley men hvis du vælger nogle som bare ikke har under fx 99.5% i posiktive tilbage meldinger, så burde der ikke være noget.. har hvertfald aldrig haft problemer, og så betal med paypal.com så er du sikret smiley

• #6   5. aug 2009 Er det den øverste her du har?
    Og forresten så tak for svarene;O)

• #7   5. aug 2009 den øverste??? smiley

det var skam så lidt

• #9   5. aug 2009 Men har fundet JOMén til 1621 inkl fragt til Dk.
    Han har 99,7% positive stemmer, så ham prøver jeg;o)
    Har du en ide om hvor lang tid det tager for en mekker at smide sådan et sæt på?

• #10   5. aug 2009 ja prøv den smiley hvad der er sparet, er jo tjent, som man siger smiley hehe

puha, kommer helt anpå standen at bilen, hvis alt er rustet sammen på den, så tager det jo lidt tid.. men hvis det ikke er, så tager det ikke lang tid smiley

husk at skifte toplejer foran, nu hvor fjederbenet alligevel er ude.. smiley

Kommentér på:
Golf 2, gevind eller sænknings fjedre

Annonce