{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udskiftning af termostat
  • #1   2. aug 2005 Den sidder bag på køleren! Den skal pilles helt af og det kan du kun ved at atge slanger og alt af den bitte køler, sådan er det på min...

• #2   2. aug 2005 Men det er nemt nok at gøre... tager bare lidt tid!

• #3   2. aug 2005 FireBlazer ! - Så man skal have tappet kølervæsken af? Jeg må i gang. Er ikk skide vaks til sån noget, men så sandelig heller ikk dum til at rode med forskellige ting - mon ikk jeg kan støtte mig op af Haynes så... smiley

• #4   2. aug 2005 på min citroen ax var d ikke nødvendigt... der sad den helt oppe mod motorblokken, og d var bare 2 skruer så var den af.. og skrue sammen igen, så fungede d..!

• #5   2. aug 2005 Hmm jeg synes det ser ud som om at den sidder på motorblokken, kan det passer? Der går en stor tyk slange fra køleren og direkte ind i den.

I så fald, tror jeg ikk jeg behøver tappe væske af den. Må lige se efter når motoren er helt kold.

• #6   2. aug 2005 Det var sku meget nemt. Er bare bange for at ødelægge noget når jeg skal rode med bilen, derfor jeg bruger lidt længere tid på at spørge til råds.

Tog godt 5 minutter at skifte. Det sværeste var sku at løsne de 2 13mm bolte. Men nu er det gjort.

Igen siger jeg mange tak for jeres hjælp herinde smiley

• #7   2. aug 2005 Husk at få kølesystemet luftet rigtig godt ud igen.

Der sidder 3 udluftningsskruer du skal have løsnet så luftlommerne kommer ud, og du skal have din varmeapperat skruet op på fuld varme.

• #8   2. aug 2005 hmm er det virkelig nødvendigt smiley Det kan jeg da slet ikk finde ud af. Udligner den ikk bare luftlommer med tiden?

• #9   2. aug 2005 Jeg prøvede også lige at lede efter den skure der. Der sidder kun en udluftningsskrue og det er på selve radiatioren/køleren og så en på selve blokken til motorudluftning.

Men jeg skal skam nok holde øje med temp. - har jeg gjort den sidste uges tid hehe smiley

Men jeg takker mange gange for opmærksomheden.

ps. nu er der da lavet en guide til Peugoet 405'er herinde som skal have skiftet termostaten smiley

Kommentér på:
Udskiftning af termostat

Annonce