{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift tårnleje, spore?
  • #1   11. aug 2009 der skal nogle måleinstrumenter til. og så skal styretøjet og alt sådan noget gøgl skrues på.

så smed jeg hellere de 5-600 selv og fik det lavet så det var iorden smiley

• #2   11. aug 2009 nu kender jeg ikke så meget til saxo, men hvis den ikke kan justeres i kambervinklen burde du godt kunne skifte det uden at den skal spores igen

• #3   11. aug 2009 man lærer sku ikke noget ved at sende den på værksted vi skal alle starte et sted så se bare at komme i gang, hvis den så skal spores ja så er det bare at køre den ned og få det gjordt bagefter.

• #4   11. aug 2009 Rune R
    Præcis og jeg skal ikke være afhænig af en mekaniker resten af livet og bruge alle mine penge på dem, når man selv kan bruge et par timer i garagen.
    Men skulle bare lige være sikker på jeg selv kunne monter det og så bare få den sporet ved den nærmeste mekker smiley

• #5   11. aug 2009 mr. geladen. for mig ser det også ud som om du selv roder med biler, men du er vel mekanikker ellers er du jo selv startet som kantstens mekanikker på et tidspunkt. hvis holdningen i danmark generalt vær at det er farligt med hjemmemekanikkere var det blevet forbudt, men hvordan med din g40 den var også lolig efter optimering af motoren? det se jeg sgu som et større problem end om folk laver deres egen bil det gør staten så også.

• #6   11. aug 2009 Mr. Geladen .
    Nu går jeg jo heller ikke ud og begynder at skrue noget af, før jeg har en ide om hvordan det skal gøres. Skal ud af have mig en reperations håndbog og der satser jeg på der er nogle gode informationer.
    Self kan det gå galt, men så må man jo tage den hen til en mekker og høre hvad det er man har gjort galt og på den måde lære af sine fejl.

• #7   11. aug 2009 jamen det er oså helt i orden at du ikke synes det er smart vi har jo alle vores meninger........ det var nu din polo jeg hentyede til.......:-)
    kristian: synes bare du skal gå der ud af det er slet ikke så svært husk på i dag er man sgu ikke mekanikker, men reservedelsudskifter skru det af og skru det på i omvendt rækkefølge.

Kommentér på:
Skift tårnleje, spore?

Annonce