Hovedcylinder på Golf 3 utæt? {{forumTopicSubject}}
hej BG's eksperter.. =)
Ville lige forhøre mig om det er et meget alm problem med at hovedcylinderen bliver utæt på en golf 3?? Altså bag om ind i vakumforskærkeren?
Har mistænke om at min kunne være, da den på en aften tømte beholderen, og så forsvandt den ene kreds og få tryk efter forsvandt den anden.. så ville lige høre om der var andre der har skiftet sådan en satan, for ellers ville jeg da ik gå rundt og lede efter utætheder under bilen.
Jeg synes bare det var mærkeligt at begge bremsekredse forsvandt på en gang, for normalt hvis en slange eller et rør springer, vil den stadigvæk have den anden kreds at bremse på..
Bilen har stået stille siden fordi den skulle synes, og har ikk haft til at kigge på det.
Jeg har prøvet at udlufte systemet. Der har altid (det år jeg har haft bilen) været en stor vandring på pedalen før bremsen tog fat, men efter udluftingen var det helt ekstremt..
Håber på hjælp og på forhånd tak for jeres feedback..
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
DU HAR RET HVIS en kreds svigter bør du kunne bremse med den anden, men som sagt også kun nødbremse, så der er nok hovercylindren, det er sket på mange biler, at o ringene i cylindren bliver trætte og trykket ryger bagom.....
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 39
Hovedcylinder på Golf 3 utæt?