{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

tandrem skift på bora tdi {{forumTopicSubject}}

hej..

jeg skal til at skifte tandrem på min bora tdi fra 2000 her en gang.. ville bare lige høre om der er noget jeg skal være opmærksom på?? er det nødvendigt at bruge special værktøj, altså den der låser knaten og den dorn der låser brændstof pumpen. eller kan man bare bruge noget andet til at låse dem med ? og skal man bruge måle ur bag i brændstof pumpen på denne model eller er det ikke nødvendigt ??

mvh søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tandrem skift på bora tdi
  • #1   17. aug 2009 jeg bruger aldrig special værktøj, til dem... de er rimelig nemme at lave uden... og du skal ikke rode med pumpen..

• #2   17. aug 2009 bare mærk det hele op med dine egne mærker inden du piller det af,.. og kun fokusere på dine mærker... bruger selv hvid lakstift til at mærke hjulene op med...

• #3   17. aug 2009 Jeg har aldrig brugt special værktøj til dem... mærker bare op ligesom B4NDIT ™ siger...

men ellers kan 2x8mm bolt også bruges smiley eller er det 10mm kan sgu ikke huske det...

• #4   17. aug 2009 Allan > er det ikke til de nye tdi´ere du tænker på, .. der kan du låse knasthjul på 2.0 tdi m. 2 bor eks.

hans bora, er bare en g3 tdi, g4 tdi motor.. ganske simpel..

• #5   17. aug 2009 B4NDIT ™

Hehe havde ikk lige set det var en 2000...
    men det gør det jo bare nemmere, så er det jo bare "plug and play" på hans...

Men jo det var de nyere jeg tænkte på... Doh egentlig når man tænker på at han skriver pumpen... der burde der vist ha ringet en lille klokke... hehe

• #6   19. aug 2009 vile da være det bedste når du er færdig, at få stillet pumpen rigtig, det kan godt mærkes...

• #7   19. aug 2009 ja men hvorfor vil du begynde at rode med pumpen på en tdi´er..

• #8   19. aug 2009 okay..havde bare hørt noget med at man skulle justere pumpen ind efter tandrems skift men ved ik om det passer, og om det overhovedet er på sådan en model som min man kan gøre det på? og hvor kan man se hvad pumpen skal stå på ??

• #9   19. aug 2009 nej bare mærk det op, og sørg for det står samme sted, ... så står det jo som da du startede 100%

Kommentér på:
tandrem skift på bora tdi

Annonce