{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

e30 320i motorproblem {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har fået et problem, med motoren i min e30 bmw 320i , fra 1988. m20b20motor.

For ca. 1 mdr siden begyndte den pludselig at gå rigtig træls når man startede den, den gik ikke på ret mange cylindre, og hakkede og hostede i det. Det gjorde den så i ca 2 min indtil der var kommet lidt varme i motoren. Derefter kørte den så fint, når man bare trillede almindelig rundt, men skulle den arbejde i høje omdr begyndte den at halte lidt igen.

Her den anden dag, da jeg så startede, gik den stadig træls, og efter ca 30sek gik den ud, og der var ikke mere liv at komme efter..
Har så de sidste par dage, haft skilt stator, rotor, og renset det så der var god kontakt, og idag er det så endelig lykkedes mig at få liv i den igen! Men den går stadig skidt, og kører man eks vis i 3gear, så kan den gå op på ca. 4000omdr hvorefer den begynder at sætte lidt ud igen, og mister kraften.

Når den står i tomgang står den heller ikke så jævnt mere, den tænder ikke på alle hele tiden, og den soder og det lugter! Der kommer altså uforbrændt benzin ud..

Men hvad er der lige galt ? Det virker som om der ikke er knald nok på tændningen, for når vi piller tændrør ud, så gnister de gult, og ikke blå!

Hvad er det der er slidt, er det noget computerfis der ikke spiller, en tændspole, eller har i andre gode forslag ?

Mvh Chris Olesen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  e30 320i motorproblem
Kommentér på:
e30 320i motorproblem

Annonce