prøvet alt med min golf 2 D generator {{forumTopicSubject}}
Nu syns jeg det begynder at blive lidt mystisk.
jeg har tjekket alle ledninger for brud, alt ser ud til at være i orden, den tykke røde på B+ den Blå på D+ den tynde røde på W min golf er en diesel,
men der sker stadig intet, den lader ikke, der kommer ikke lys i lade lampe i instrumentpanel.
Kan jeg have kortsluttet et eller andet, jeg er måske kommet til at sætte tyk rød og blå sammen da jeg afmonterede generatoren, det gnisterede lidt, jeg så ikke om det var stel eller det var nogle ledninger der rørte hinannen.
jeg ved generatorene virker, jeg tjekkede før jeg afmonterede dem, den gamle som skulle skiftes ud ladede meget lidt men der var lys i lade lampen, jeg tjekkede den anden inden jeg pillede den ud og den ladede fint 14,3 V men efter jeg monterede den virkede den lader ingen strøm og der er stadig ikke lys lade lampe.
Er der nogle der har en ide??
Morten
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 3 Emner: 33 Svar: 133
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.882
Hvis lampen ikke lyser inde i bilen, er lampen defekt eller der er et brud på ledningen ind til kabinen. Kan selvf. også være defekt instrumentering.
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.882
Mit gæt er stadig at der er et brud på den blå ledning et sted.
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.041
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.041
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 42
er der også nogle der ved hvordan jeg skifter gearstang? den er slidt i plastik kuglen og jeg har en meget fin gearstang med det hele liggene, jeg kan bare ikke lige gennem skue hvordan jeg piller gearstangen op fordi den går igennem gear vælgeren ud til gearkassen.
Morten
prøvet alt med min golf 2 D generator