{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.664 visninger | Oprettet:

Tandrem monteret forkert??? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg

Har et stort problem som jeg gerne vil høre lidt om hvad man skal gøre.....

Havde bilen til service ude ved Toyota i Horsens her for godt 2mdr. siden hvorefter den opførte sig mærkeligt ved at den var ved at gå ud når man gav den noget gas imens den var kold og den havde mistet noget trækkraft efter servicet men fik bare af vide ude ved dem at det godt kunne være det insprøntningsrens....Men har så lige været ved en anden mekaniker i dag som fandt ud af at tandremmen var monteret forkert....Hvad skal man gøre i sådan en situation for har ikke særlig meget lyst til at betalt 2000kr for toyotas fejl

Håber på svar....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandrem monteret forkert???
  • Rene G
    Rene G Tilmeldt:
    maj 2009

Følgere: 20 Emner: 18 Svar: 756
    #1   10. sep 2009 Ud til toyota igen og forklar din sag.

• #2   10. sep 2009 den skulle have været tilbage på samme værksted som reklamation men hør toyota hvad de siger

• #3   10. sep 2009 det er da helt forståeligt at du ikke vil betale men det kan jo godt være at de ikke vil betale for det
    har du betalt toyota for deres arbejde ?
    for hvis ikke så lad være med at betale før i har fået en afklaring på problemet
    event betal differencen medfølgende et kopi af regning og en forklaring så tror jeg ikke at de kommer ret langt med den sag
    så håber at du ikke har betalt

• #4   10. sep 2009 rune L.. helt korrekt,, Nu har værkstedet ikke en chance for at se om han havde ret..

• #5   10. sep 2009 Du skulle ikke have haft en anden til at pille ved den.

Du skulle have holdt på at de skulle tjekke bilen efter, for de ting de havde lavet.
    Nu er det ikke sikkert de vil tro på dig jo.

• #6   10. sep 2009 han har en kvitering forhåbentligt og han har været hos toyota for at påpege fejlen så han er ikke helt lost bare han ikke har betalt
    så er det ham der har det længste strå

• #7   10. sep 2009 men han kan jo altid lave et inlæg på nettet om forhandleren og gøre som ham med sin alfa en fed streamer på hans bil med adressen på sitet så kan det da godt være at han får sine penge ;O)

• #8   10. sep 2009 ring dog og spørg toyota horsens nemmere er det ikke

• #9   10. sep 2009 Jeg har ikke betalt regningen....vil først høre toyota hvad de har at sige

• #10   10. sep 2009 ja men så står du da mega stærkt så vil det være bedst hvis du skriver et brev og vedlægger en kopi af den regning du har fået fra den anden mekaniker og vedlægger en chek på rest beløbet og hvis du hører mere fra dem så lad dem køre en sag på det den vil de helt sikkert tabe specielt fordi at du har været hos dem for at informere dem om motoren og de ikke gjorde noget ved den
    og mit gæt vil være at de vil true dig med advokat for at få dig til at betale
    og hvis de gør så henviser du bare til det brev du allerede har sendt jeg tror sku ikke at de er så dumme at køre den i retten
    men det er meget vigtit at du skiver ikke ringer eller lign for ellers har du ikke noget bevis i rette nvis det skulle komme så langt

Kommentér på:
Tandrem monteret forkert???

Annonce