{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.597 visninger | Oprettet:

Montering af rudehejs ?! {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ha skiftet mit rudehejs, da wiren er sprunget. jeg har købt et nyt rudehejs uden dørside.. Da jeg skulle ha selve den side ud hvor motoren er monteret på, kunne jeg ikke få det fri, da bøjlerne fra rudehejset støtte imod selve døren for oven.. Prøvede at vride det fri, men kan det passe det skal være så svært? Derudover skal jeg lige hører om det bare skal skrues fast, eller om det skal monteres med nitter?

Der er tale om en Seat Toledo årg. 2000. Håber nogen kan hjælpe mig, eller nogen i Nordjylland vil hjælpe mod et mindre beløb smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering af rudehejs ?!
  • #1   11. sep 2009 skru det fast det er altid bedere end nitter

• #2   11. sep 2009 Det er ellers genialt lavet af VAG koncernen det rudehejs-halløj der. Der sidder og ret stor rund gummiprop i den aluplade ellre hvad den er lavet af (den der er popnittet fast) Der sidder en plasticbøsning derinde bagved, hvis ruden står i den rigtige højde. Den skal du trykke ud.

• #3   11. sep 2009 Rune L - Okay tak smiley

Honda . - Altså de gummipropper, er det dem hvor man kan skrue ruden fri du tænker på ? For det er ikke ruden jeg har problemer med, den har jeg fået ud smiley Det er selve rudehejset, de sorte bøjler smiley

• #4   11. sep 2009 det skal lid opad også ud forneden så skulle de være til og tage nedad hvis du ar taget alle ledninger,. og hvis det er tyveri sikring i skal du løsne dørlåsen også,. hvis du havde været fra omkring slagelse kunne jeg godt hælpe dig.

• #5   11. sep 2009 Jesper S - Syns jeg os bare jeg prøvede, men nok ikke godt nok smiley Men tak , må lige prøve det igen smiley Jaa, der er sq desværre et godt stykke til Slagelse fra Aalborg smiley

• #6   11. sep 2009 ja desværre min prøv det har gjort det mange gange. og sådan gør jeg hvergang,. smiley

• Steffen S
    Steffen S Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #7   9. sep 2014 har samme problem med min seat toledo. har afmonteret det, men når jeg skal montere det igen er det så lettest at tage ruden ud eller hvordan..?

• #8   10. sep 2014 Hej
    Hvis det er et hejs af blot nogenlunde kvalitet ligger der en monteringsvejledning i sættet - der står også hvordan du skal skille det ad !!
    Hilsen Polobjørn

Kommentér på:
Montering af rudehejs ?!

Annonce