{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gevind til G3 VR6 pris og kvalitet
  • #1   17. sep 2009 jeg har lige fået in JOM ind af døren. Efter rundspørge på bg, hvor jeg spurgte temmelig mange der kørte, eller havde kørt med den, fik jeg kun positive svar tilbage på den. Så sådan en skulle jeg eje fremfor alt det andet smiley

• #2   17. sep 2009 okay og den hopper ikk eller noget? alla når man skære en vending eller to smiley

• #3   17. sep 2009 hej... jeg har en koni på min og ville nok sige at man lige så godt ku ha taget g-maxx

• #4   17. sep 2009 nå ja det var jo noget at spare...

• Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 37
    #5   17. sep 2009 Jeg hvade G-maxx på min G3'er, den var stenhård at køre i, og fødsels decideret ubehageligt at køre med, så den vil jeg fraråde dig.. det er ihvertfald min oplevelse

• #6   17. sep 2009 det eneste man skal passe på det er de alumøtrokker eller hvad man nu skal kalde dem for.. altså dem til at justere højden med, de har det med at smuldre med tiden.. om det gælder alle mærker ved jeg ikke.. har ihvertfald hørt om et par stykker med billige gevind der klager over dette problem

• #7   17. sep 2009 okay.. jeg gider bar ikk den klasker rundt på vejen. det må gerne være rimilig komfortabel.

• #8   17. sep 2009 Kan kun anbefale jom... Har haft en del gevind FK,K&W, Mac Johns, Interalloy og nogle andre.

Jom er rigtig god. Hård uden at være for hård...

• #9   17. sep 2009 Har faktisk lige solgt en Jom gevind til en som havde Koni gevind, men som var træt af at "hoppe" rundt på vejen...

Laila

• Opel Vectra SPORT T
    Opel Vectra SPORT T Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 28
    #10   18. sep 2009 Nu er det lige sådan at G-maxx og Jom bliver fremstillet på samme fabrik
    blåt er G-maxx monteret her i Danmark med vest europæiske støddæmper
    ja hår heden er faktisk ens på alle mærker dersom man sænker bilen mere
    en tüv godkendelsen foreskriver.

• #11   18. sep 2009 okay så det ska bare være en ´jom eller gmaxx? sjovt for de koster da ikke noget.,..

• #12   18. sep 2009 Opel Vectra Sport... Tror simpelhen ikke på at hårdheden er den samme på alle mærker...
    Har som sagt prøvet en del gevindundervogne og nogle af dem er jo over hovedet ikke til at holde ud at køre i .
    Har haft tre Lupo'er med tre forskellige gevindundervogne.-sænket cirka det samme og der var sgu forskel. -MEGET forskel...
    Har som sagt også lige solgt en Jom gevind til en i en Lupo som kørte med Koni og da han havde prøvet min ene Lupo med Jom gevind, så var han ikke i tvivl. Der var stor forskel. I hans hoppede man jo snart rundt på vejen pga hårdheden. Min var noget mere "behagelig", men stadig fast. Han ringede også da den var monteret og var super glad. Nu gad kæresten også kører med i bilen... smiley

Kommentér på:
Gevind til G3 VR6 pris og kvalitet

Annonce