{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.769 visninger | Oprettet:

MB V220: Undertryk i eksp.beholder? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har lidt bøvl med min Mercedes V220.
Ved nomal kørsel kan lmapen for kølervæske begynde at lyse. Når jeg så fjerner dækslet på ekspansionsbeholderen virker det som om der er undertryk og beholderen er tom, men så snart jeg fjerner dækslet kommer kølervæsken tilbage i beholderen.
Jeg kan så sætte dækslet på igen og køre videre og efter noget tid gentager det sig så.

Jeg har lige fået skiftet toppakning i anden forbindelse og har også udskiftet selve kølerdækslet, men det ha rikke afhjulpet problemt.

Nogen gode bud??

Mvh Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MB V220: Undertryk i eksp.beholder?
  • #1   22. sep 2009 Hvem har lavet det toppakning?

• #2   22. sep 2009 Toppakningen er skiftet på aut. værksted, men det udelukker selvfølgelig ikke en fejl.

Men umiddelbart synes jeg ikke det virker som en defekt toppakning, da den jo ikke "bruger" vandet.

• #3   22. sep 2009 fyld lidt vand på og se efter om den bruger vandet eller bare mangler lidt det er klart vamdet vandre ned i motor kæler og så videre der er jo tryk på
    prøv du at efter fylde lidt

• #4   22. sep 2009 suger den slangerne flade ? ... kølerslangerne

• #5   22. sep 2009 Er også ved at nå frem til, at det simpelthen er fordi at der ikke er nok vand på kølersystemet endnu og så tømmer den simpelthen ekspansionsbeholderen når den bliver varm.
    Der er desværre ikke en påfyldning på selve køleren, så jeg forsøger at hælde kølervæske i ekspansionsbeholderen hver gang den er kold og så håbe på at jeg kan få fyldt systemet hlet på den måde.

Andre ideér til hvordan jeg kan sikre at systemet er fyldt??

B4NDIT: Nej, den suger ikke slangerne flade

Kommentér på:
MB V220: Undertryk i eksp.beholder?

Annonce