{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Fiat brava HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg håber at i kan hjælpe mig, jeg fik min bil tilbage fra mekaniker i fredags, så når jeg slår tændingen til begynder den at klikke fra bagsmækken, mem ligeså snart jeg åbner den så stopper den med at klikke. er det er relæ der sidder og er i stykker eller har i nogel ideer?? mange tak.

Næste spørgsmål. jeg vil gerne ha en sports udstødning på, men da jeg ik er den store magiker omkring teknik og sån vil jeg gerne høre om de udstødninger som man kan købe specifikt til Brava lyder ganske udmærket eller om den brager igennem,


Mange tak, Go søndag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiat brava HJÆLP!!
  • #1   27. sep 2009 det kunne muligvis være et relæ til central låsen der klikker, og med hensyn til udstødning kan du få lige det du vil have enten noget der brager eller noget der bare giver lidt mere lyd.

  • #2   27. sep 2009 der ikke nogen central lås motor i bagklappen da den kun kan åbnes inde fra eller med nøgle men hva med din visker motor står den tændt og evt. er groet fast så det den der klikker. grunden til at det forsvinder når du åbner klappen er at forbindelsen mellem bil og klap er ved en kontakt plade i bunden af klappen så du slukker for strømmen når du åbner klappen

  • #3   27. sep 2009 mange tak.

    Med hensyn til udstødning vil jeg gerne ha en der brager lidt, men da jeg som jeg skrev før en hat til at montere de forskellige ting og sager, så ville det jo absolut være nemmere at finde en der er klar til at montere.


Kommentér på:
Fiat brava HJÆLP!!

Annonce