Hjælp 106 1,3 Rally...!!!!! {{forumTopicSubject}}
Hey... Har fået købt mig en 106'er, og nu er jeg gået i krig med ledningsnettet... Bilen er en 1996, og havde skaffet et ledningsnet fra en 1994'er... Da det var monteret kunne bilen ikke starte korrekt, evt grundet ECU'en var fra 1996'eren... Nogle der ved om det kan skyldes det ?
Nu har jeg så fundet mig et nyt ledningsnet fra en 1996'er, og nu har jeg fået større problemer, for nu vil bilen slet ikk tage starteren... Der er eftermonteret startsbære i bilen, men den slukker pludseligt bar, hvor ved 1994 ledningsnettet fungerede den perfekt.. Derefter skiftede jeg tilbage til 1994 ledningsnettet med en styreboks/ECU fra samme årgang, og nu har jeg samme problem som ved 1996 ledningsnettet, lige meget hvilken ECU jeg smider foran...Hverfald så fungere det hele indtil der kommer tændning på bilen... Når jeg skal tage starteren så dæmper batterilampen sig bar, men der sker intet mere... Kan det skyldes den startsspære, eller er der ting jeg bør meget opmærksom på ?... Og nej er ikke mekaniker :D... Og har fundet dødmandsknappen ;)...
Håber i kan hjælpe...
jul 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 623
mar 2005
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 5.156
JEg vil forsøge mig med stel hverfald... ! Alt må tjekkes en ekstra gang...
Hjælp 106 1,3 Rally...!!!!!