{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.245 visninger | Oprettet:

startspærre signal?? {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg er ved at købe en bil med startspærre på, Men den virker ikke som den skal, ham jeg skal købe den af siger det er noget med et signal der kommer fra nøglen ned til bokser, den vil ikke starte ca 70% af de gange man prøver! hvad kan det være og hvad kan jeg gøre?? skal hente den pænt langt væk og vil gerne køre hjem i den istedet for en autotrailer.. håber i kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  startspærre signal??
  • #1   28. aug 2005 Så må ejeren jo sørge for at flå startspærren ud eller få den lavet - er han interesseret i at sælge eller ej!

• #2   28. aug 2005 det er han.... men kan man godt bare tage den fra og så køre i den uden at skal til at ødelægge det hele????

• #3   28. aug 2005 Alt efter bil model kan man absolut ikke bare flå den originale startspærre ud...

• #4   28. aug 2005 Hvis det er efter monteret alarm med startspære er der mange geng et relæ som funger som startspære den skal bare pilles af og den ledning som den skal bryde lodes sammen!! så skulle det fungere men er det original kan det være noget meget dyret at få lavet!!!

• #5   28. aug 2005 det er vist orginalt efter hvad jeg ved.... er sq også bange for det bliver dyrt derfor har jeg bedt ham jeg skal købe den af om at finde ud af hvad det kommer til at koste...

• #6   28. aug 2005 original start spærre skal gi besked til indsprøjtningen og hvis du piller i det er du ihvertfald HELT færdig med at køre....

• #7   28. aug 2005 Det er ikke nok han får en pris på hvad det vil koste - hvad nu hvis det værksted DU vælger tager en anden pris, eller hvis de løber ind i problemer og det pludselig tager længere tid end de havde beregnet? Så sidder du selv med Sorteper. Hvis han er interesseret i et salg, så kører han den selv på værksted og får det bragt iorden, derefter kan der fremgå en handel. Sådan ville jeg ha gjort det ihvertfald, så slipper du for at starte dit nye ejerskab med en uventet regning smiley

• #9   28. aug 2005 det er en alfa 146 den er tilsalg her inde jeg skal bytte lige over med min.....

Hans Henrik K.. ham der har den nu snakket noget om en antenne og noget med et signal fra nøglen til den antenne var ikke så god derfor vil den ikke starte... han har prøvet over en uge at få liv i den men ca 70% vil den ikke og det betyder den går ud når man køre i den ..

• #11   28. aug 2005 her er hvad han slev skrive der er galt..

Den antenne skal jo skiftes... Der sidder en chip i nøglen... Og den chip sender signal til en antenne som sidder rundt og tændingen og den siger så til startspærren at det er den rigtige nøgle og at det er ok at starte...

Men når den antenne er meget ringe, så modtager den kun signalet om det er den rigtige nøgle hvis du er heldig... Det vil sige at i 70% af de tilfælde hvor du prøve at starte, tørner den bare motoren... Pga den dårlige forbindelse...

• #15   28. aug 2005 jeg har bedt ham finde ud af hvad det koster at lave så skal jeg nok betale for det da hans er lidt mere værd end min jo...

Hans::: du kan ikke huske hvad du gav for sådan en antenne bare ca ?!?!

• #17   28. aug 2005 ja oki så må jeg håbe på det bedste jo hehe.. jeg takker mange gange for hjælpen til jer alle.. tror jeg har fået svar på det jeg gerne ville vide..

Men sidder der en Alfa mand der ude der ved hvad det koster så gi lyd..

• #19   28. aug 2005 har prøvet at finde en alfaklub på nettet men kan kun finde en..

• #21   28. aug 2005 Bare husk, hvis det er org. startspære, så må du ikke koble den fra.. Så er der ingen dækning på din forsikring, hvis den bliver stjålet og de kan se den har været koblet fra..!! Så lad være.. Få den fix'et istedet..

Kommentér på:
startspærre signal??

Annonce