"klunk-lyd" i BMW E36........ {{forumTopicSubject}}
Efter at have snakket med 3 mekanikere, skrevet på nettet med andre bimmerfolk, så ved jeg endnu ikke hvad der er galt med min bmw,,,,,og om der overhovedet er noget galt.....??
Når motoren er blevet varm, så kommer der en "klunk-lyd", som godt kunne komme fra instrumentbordet af........men den forsvinder igen, hvorefter den så starter igen.........
Det lyder lidt som om der er en lille dum dværg der sidder og banker mod instrumentbordet.....
Håber der er nogen som ved hvad det kan være....., eller har haft lignende problem.....
Helst inden garantien udløber........
NB. Det er en E36 316i 4 dørs.....
MVH Toke...
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 148
jan 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 62 Svar: 571
prøv at finde ud af hvor det stammer fra. eks. om det kommer ved et bestemt omdrejningspunkt. og prøv at trykke på plastik dele for at se om det stopper.
min far havede problemer med nogle små "klonk" lyde i sin ellers meget lydløse primera - det var advarselstrekanten i bagerummet der kunne flytte sig i kassen og gav de små lyde...
apr 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 76 Svar: 2.794
gør dem opmærksom på problemet, og bed dem undersøge det.!
efter de har kontroleret at fejlen er der, beder du dem udskrive en fejl rapport på at de er blevet gjort opmærksomme på fejlen, og at når de har fundet ud af hvad der er galt, vil de udbedre fejlen.
på den måde har du dit på det rene. for reklamationsretten gælder så længe at de kender problemet, og indtil det er rettet.!
OG efter det er rettet, så vil den del der er skiftet ud have en fornyet reklamationsret på yderligere 2 år..!
apr 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 76 Svar: 2.794
ellers forlang afslag i prisen..
det kan du forlange..!
læs evt. købeloven..!
jan 2005
Mekanikeren siger at det kan være en termostat eller lignende...........han har lyttet til den mens den stod stille........og han sagde at det ikke var noget platic...!!
Men tak for svaret aligevel......vil da lige tjekke lidt rundt på indstr. bordet alligevel.........
Sean.
Tror jeg triller ned til mercedes i vejle, og får dem til at skrive en fejlrapport på bilen,,,,,,,,vidste egenlig ikke at garantien galt,,,,,,,,,,,men det ved jeg så nu........!!!!
Havde 6 mnd. brugtvognsgaranti på den..........
Tak for svaret...........
jan 2005
Jeg har ca. 2 mnd. af garantien tilbage.........men kører som sagt ned til dem får at få det ordnet mht. fejlrapport!!
PS. Starmark er faktisk også flinke nok, så det er ikke derfor jeg skriver...........
"klunk-lyd" i BMW E36........