{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

DAZZ D
DAZZ D
Biler: 3 Emner: 20 Svar: 137

Golf 2 GTD.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa bilentuiaster:-)

Ved sgu ikke helt om det er det rigtige sted at smide mit indlæg...

Anyways.... da jeg med lidt go vilje får solgt mit køretøj (aka lynet) indenfor nærmeste fremtid og står overfor at skal kigge på bil igen. Vil jeg lige høre Jer "fagfolk":-) om råd og vejledning.

Bilen det drejer sig om bliver en GOLF 2 GTD...

Hvad skal jeg være særlig opmærksom på?

hvilke svagheder har de? Motor, Turbo, karosse mm..

Ville være fremragende med nogle seriøse input med Jeres erfaringer og generel viden...

På forhånd mange tak:-)

PS: Har søgt i forummet, men ikke rigtig noget jeg kunne bruge til noget:-(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 2 GTD..
  • #1   29. aug 2005 At hvis du skal have en i ordenlig stand koster de en bondegård mange gange ..

Ellers plejer motoren ikke at fejle det helt store hvis den bare er blevet passet ordenligt - Sådan en Golf Diesel hakker kan sku køre mange km ..

Ellers bare chek de generelle steder for rust, tårnene osv.

Husk at prøve og løfte bundmåtterne især ved begge forsæder ... Mange gange er det stykke plastik der sidder i døren der enten ikke eller bare i stykker og så bliver de nemt våde i bunden - Har set det mange gange ...

• #2   29. aug 2005 Ellers også husk at en TD / GTD ikke bare kun er en model .. Der er jo både 60, 70 og 80 HK modeller..

• #3   30. aug 2005 en GTD special har 10 hk mere fordi den har orginal monteret intercooler.

du skal være opmærksom på utætte heder i motorummet (dyser) men er jo ellers ret billigt at lave.

nogle golf2 gearkasser er ikke helt gode - den vil begynde at "synge" som tydligt kan høres hvis du køre lidt op i omdrejninger og slipper gassen og lad den falde ned igen.

hvis den har været tunet ved at skruve op i pumpen skal du tænke dig meget kraftigt om for det er sku noget der er ikke er særlig godt for sådan en motor. ellers se om der skulle være rust i bilen hvilket der ikke plejer at være møj af i en golf2 og alm. mekainsk slid.

ellers en fornuftig bil der er billig i dele men alt for dyr i indkøb

• DAZZ D
    DAZZ D Tilmeldt:
    apr 2005

#4   30. aug 2005 ok... takker for det Henrik......

Nu kan jeg ikke lige helt huske hvor jeg har det fra, men mindes at have hørt at topstykke skulle være rimelige svage på dem??? er der hold i det??

Nu skriver du at der er og 60-70 og 80hk modeller..... ved du tilfældigvis hvad motorkoderne på dem er? Så jeg kan tjekke det......

Hmm nu skrev du at de kostede en bondegård..... Regner med at den skal koste ca 35000kr... skal jeg højere op???

• DAZZ D
    DAZZ D Tilmeldt:
    apr 2005

#5   30. aug 2005 Fint fint Morten,,

Suger til mig.:-)

Nu kan det jo godt ske at de er temmelig dyre i indkøb, men omvendt betyder det vel også at de holder prisen godt så.... eller hvad?:-)

Kommentér på:
Golf 2 GTD..

Annonce