{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Håndfri! Men vilken anordning {{forumTopicSubject}}

Hey
Da jeg bruger 1t15min på transport for at være på arbejde, og har 3 børn og en kone der skal passes når jeg kommer hjem. Vil jeg gerne kunne lave nogle af mine daglige private opkald mens jeg kører bil - smart hva.
Har i den forbindelse overvejet at anskaffe mig et bluetooth headset til at have i det ene øre.
Men er der andre alternativer, som man let og bekvemt kan sætte i bilen, uden for meget ekspertise og bøvl!?
Man kan jo så meget idag. Men sådan noget med at få installeret en mikrofon til autoradioen, og trække ledninger gider jeg ikke.
Håber på nogle forslag!
Kan det ikke lade sig gøre - hvilket headset er så anbefalelsesværdigt!??

Onkel T

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Håndfri! Men vilken anordning
  • #1   16. nov 2009 Jeg har efter mange år lært át det er en vare der kan købes for billigt.

Jeg har i begge mine biler monteret det orginalt fra fabrikken og det´er det eneste for mig der virker. Men ellers brugte jeg før i tiden en Sony Eriksson til solskærmen. der er svingbar microfon på. det virket faktisk ok.

Men i dette tilfælde ville jeg da heller bruge pengene på et ordenligt headset

• #3   16. nov 2009 Michael F
    Synes ikke mit behov er stort nok til at få monteret en sådant sæt
    Danny
    Jabra laver mange rigtig flotte modeller, men har bare hørt de går rigtig nemt i stykker. Er det noget du kan be/afkræfte!??

• #4   16. nov 2009 du vil ikke fortryde at købe et ordentligt headsæt, jeg har selv et Nokia Headsæt til lige omkring 1500 kr, det er skide godt, bruger det rigtig meget.

• #6   16. nov 2009 jeg købte en HU med BT indbygget. også skulle jeg bare trække en meget tynd ledning over til det sted jeg ville sætte microfonen. og det tog højest 10 min. og trak den hele vejen fra HU og til solskærmen. og det er gjort på den ordenlige måde. så kan ikke se at det tager for lang tid. og det er meget bedre end hedset. for det kan løbe tør for strøm og det kan en HU ikke

men det er jo en smags sag. og jeg ikke hellere have det indbygget og ikke et headset

Kommentér på:
Håndfri! Men vilken anordning

Annonce