{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

blæseren bliver ved på min bil. {{forumTopicSubject}}

hejsa. blæseren på min bil kører konstant. også en time efter bilen er slukket . hvilket ikke er normalt jo. jeg har skiftet føleren på køleren . uden det er hjulpet?.

Nederste kølerslange bliver ikke varm . vil det sige termostaten også er i stykker selv om den er næsten helt ny ?

hvad gør jeg . selv om blæseren kører ryger den over 100grader ved tomgang.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blæseren bliver ved på min bil.
  • #1   20. nov 2009 det først sket efter vandpumpe og tandrem skift.

kan der være en helveds masse luft i systemet eller hvad?

Det er en VW Vento 2.0 . 2E

• #2   20. nov 2009 har du luftet systemt ud? det kunne godt lyde som om der er luft i systemet.

• #3   20. nov 2009 nej har ikke luftet noget ud. aner ikke hvordan man gør det?

• #4   20. nov 2009 var det en mekaniker som lavede tandrem osv. :)..

• #5   20. nov 2009 jep tandrem og vandpumpe var ved mekaniker. men tempføler på køleren gjorde jeg selv. og jeg skiftede også selv termostat. hvor den tynde del med fjedren kom op i motorblokken som den sad før så den vender vel ikke forkert ? er jeg ret sikker på den ikke kan nemlig.

• #6   20. nov 2009 den skulle helst heller ikke kunne vende forkert.

der skal helst sidde nogle skruer nogle steder ned i vandslangerne som du skal åbne indtil der kommer vand ud også lukke, ved desværre ikke hvor de sidder på din bil.

• #7   20. nov 2009 mens bilen kører?

• #8   20. nov 2009 ja.. helst.

• #9   20. nov 2009 der sidder ingen skruer på vandslangerne :\ . ha lige været nede og kigge. fatter ingen ting af det her pis. er så træt af sådan nogen pis biler der aldrig virker ordenligt.

• #10   20. nov 2009 Ofte kan VW bøvle og have brug for hjælp...

Det første du skal tjekke er at den lille slange over til expansionsbehulderen cikulerer (at der komme vant ud)
    Din føler til blæseren kan godt sidde oppe ved kølerslangen hvor den lille slange går ud...
    Men ved ikke om den gør det på din, der et tit forskellige de VWér.

Men du skal åbne for varmen inde i bilen, ikke blæser men varmeregulatoren, og fylde bilen op med vand(kølervæske)
    Så lader du låget blive af beholderen og starter bilen, og så lader du den blive rigtig godt vare ("rigtig godt varm") og lader den stå til den bliver normal i varme, og ikke noget med at sidde og give gas helt tide, for det er der mange der gør...
    Tjek løbende om der konner vant ud af den lille slange oppe beholderen, for gør den ikke det, kan den være stoppet og så har du grunden til at den bliver varm.

Til sidst har jeg hørt om et par stykker der har vendt remmen forkert på vandpumpen, så den kører forkert vej, og nogle af dem var endda udlært mekker som havde stirret sig blind på retningen....

Kommentér på:
blæseren bliver ved på min bil.

Annonce