{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

Hjælp til scorpio...har lige sat ny {{forumTopicSubject}}

Generator på, Men når jeg sætter tændning på er der INGEN advarsel-lamper der lyser
Men den lader fint for selvom jeg tager batteriet fra ka den stadig køre og men al el udstyr tændt, men intet i instrument bordet lyser, men når den får lidt omdrejninger lyser lade-lampen, men hverken tempertur/benzin måler virker eller nogle andre lys!!!!!!

Mvh Bruno

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til scorpio...har lige sat ny
  • #1   4. sep 2005 Ja den er sat på der er den tykke røde og den tynde på ledning og de er monteret, men vad ik hva pokker der er galt med den troede det var den gamle generator men ha så lige købt en ny idag og der er det samme problem

• #2   4. sep 2005 Tjek om der ikk er en ledning der er ved at knække, det prøvede jeg på min Sierra..

• #3   4. sep 2005 Har nu fundet ud af der er noget ved sikrings-boxen men ved ik lige hvad............eller det ka os være de ledninger bag speedometeret osv for jeg har lige prøvet og presse dem lidt ind på plads, og bagefter tjekkede jeg strøm ved alle sikringer, også kiggede jeg ind på instrument bordet og der virkede det hele igen, men så når jeg drejer nøglen tilbage og til tændning igenb virker det ik igen ???????

Kommentér på:
Hjælp til scorpio...har lige sat ny

Annonce