{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

eksperter i triptronic gearkasse på vw {{forumTopicSubject}}

Hey er der nogle eksperter herinde i triptronic gearkasser? Har et problem med mingearkasse, jeg kom kørende i dag ville så lave en overhaling, hvor gearkassen lavede en ned gearing hvor det var som om den holdte op med og træke tog bare en masse omdrejninger og bilen tog ikke ved, så slap speederen og trådte på den igen denne gang tog den så ved´, jeg fik så lavet min overhaling, men så gik det galt igen der efter hvor den slet ikke tog ved steg den bare i omdrejninger når man gav gas, og det er i alle gear hvor den slet ikke "kobler" til.
Jeg har så været ved og tjekke for fejl koder, hvor den skrev udvekslingen i 4 gear var for lav, tjekkede så efter følgenede gear olie'en og det var plads til et par 100 ml så der manglede ikke noget vildt.
Skruede så bundkaret af gearkassen og der ser den ud som ny inden i. Olie lugtede ikke brændt og der var ikke spåner i olie'eneller i bundkarret, men der sidder 6 ventiler og styre gearne også sidder der osse en føler, som jeg tror måler på gearksse omdrejninger når den køre. Er der nogen der ved om man kan kontrollere om de ventiler virker som de skal, og er der nogen der har noget ide til hva der ellers kan være galt med den. jeg frygter self gearkassen er stået af men tvivler bare da jeg ikke kan se noget der har nogle defekter.. filteret i gearkassen er osse skiftet så det erheller ikke stoppet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  eksperter i triptronic gearkasse på vw
Kommentér på:
eksperter i triptronic gearkasse på vw

Annonce