{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Jan
Jan
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 36 Svar: 122

Høj metalisk lyd efter 3 mdr. stilstan {{forumTopicSubject}}

Hej.
jeg har en gammel 98ér suzuki alto til at stå. Den en havde inbrud/hærværk for ca. 3 mdr. siden og har stået stille siden da. Men nu skal den ud at køre igen, så fik den startet op idag. Den gik igang efter et par forsøg og nogle startkabler.
Motoren har bare fået en ret høj metalisk lyd, som bare lyder helt forkert. Den fik lov til at køre sig varm men det blev ved. Da den har smadrede ruder ku jeg kun køre nogen ture frem og tilbage på vejen, men det blev da også til et par km. Jeg lagde første gang mærke til lyden efter at ha forsøgt at starte bæstet et par minutter uden held - den var gennem fugtig.
Det lyder som sagt metalisk, det forsvinger når jeg giver ca. halv gas vil tro omkring 3000 omdr. men er der så snart jeg slipper på gassen igen. Mener at ku høre det kommer fra venstre side af mororen, mulig vis nede fra venstre side af motoren men er usikker. Jeg er nærvøs for om det en ventil der ikke går, eller en stempel ring måske....? Der er olie på, og det er efterfyldt inden start. Den har så længe jeg har haft den haft en lidt tikkende gang, men har fået at vide fra en suz mek at det er helt normal på den motor, og ikke skulle gi problemer....
Håber nogen med mere mec. ekspertise kan hjælpe....?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Høj metalisk lyd efter 3 mdr. stilstan
Kommentér på:
Høj metalisk lyd efter 3 mdr. stilstan

Annonce