{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Bolette W
Bolette W
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 4

Hvad skyldes det mon..?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Peugeot 106 fra '93. Motoren er en 1,3 rally, men er ikke den originale motor.

Den har starte helt uden problemer ALTID, men en kold dag før jul (hvor den havde holdt i carport, så ville den ikke starte). Den blev skuppet igang og kørte de 80 km hjem til mig - helt uden problemer.

De næste to dage startede den også helt uden problemer (selvom den hold uden læ og det var frost).

Men den 3. dag ville den ikke starte. Den lød somom det var batteriet.En bekendt kom forbi med startkabler, men stadig ingen reaktion.

Den måtte stå og en mekanikerven kiggede lidt på den en mørk kold aften og mente ikke der var nogen kompremering... ? Det ved jeg ikke meget om, men så burde den vel ikke kunne starte..?

Idag prøvede vi at starte bilen med og uden startkabler.. men igen ingen reaktion. Vi prøvede at trække den igang og JUBII.. den startede....
Meeeeen.. den kan kun køre, hvis man har foden på speederen hele tiden.. slipper man gassen, så går den død og kan ikke selv starte igen..

ALTSÅ: Bilen skal trækkes igang, men starte dér uden problemer.. gasse må ikke slippes, for så går den død...

HJÆLP... hvad kan det skyldes..??

Batteriet...??
Kompretionen.. eller mangel på samme..??

Det skal siges - at bilen køre uden en fungerende blæser (den der køler motoren ned) og har i løbet af sommeren kogt over et par gange, men der har intet været siden det blev koldt.
Min mekanikerven, har fået pengene, men har bare ikke haft "tid" til at skifte blæseren.

Jeg har idag hældt kølervæske på og den tog næste en liter - så der har ikke været meget vand på bilen.

Jeg flytter til Langeland inden nytår og vil meget gerne kunne tage bilen med... SÅ PLEASE.. lidt HJÆLP.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skyldes det mon..??
Kommentér på:
Hvad skyldes det mon..??

Annonce