Dødt instrumentpanel {{forumTopicSubject}}
Håber nogen kan hjælpe med et lille problem..
Jeg har en A3 1.8T fra 99/00, og for nylig (25.12.) gik bilen helt tør for strøm. Jeg fik sat en lader på og fik givet bilen noget strøm og den kører nu som den plejer.
Eneste problem er at min instrumenter i instrumentpanelet er døde dvs. vandtemp. omdr. speedo og tankmåler. Derudover er der heller ikke lys i nålene eller andet i instrumentpanelet.
Der er klimaanlæg i og det virker også fint, og displays virker, men der er ikke lys i knapperne.
Jeg oplevede samme problem for 1 år siden da jeg skiftede batteriet, men der fandt jeg aldrig ud af hvad der var galt da det hele pludselig kom igen mens jeg var ude at køre,,
Nogen der har prøvet noget lignende eller som har en idé til hvad der kan være galt?
jun 2003
Følger: 32 Følgere: 29 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 1.005
mar 2007
Følger: 45 Følgere: 45 Biler: 1 Emner: 65 Svar: 8.847
aug 2007
Følger: 119 Følgere: 120 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 2.472
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 18 Svar: 286
OO==[][]==OO 4ever ! : Laderen har været brugt på bilen før og mange andre biler og den har sgu ikke taget livet af noget. Hvis den har taget livet af instrumentering ville FIS vel heller ikke virke. Forhold dig iøvrigt til hvad jeg skriver, idet jeg har oplevet problemet 1 gang før, og det var i forbindelse med at batteriet blev skiftet. Så der sker noget med instrumentering og instrumentbelysning når strømmen har været taget.
Ken D: Skal jeg kun pille + polen af? Jeg har idag haft pillet begge af, startet med - polen som der foreskrives i instruktionsbogen.
- StuF - Striben Aalborg - G40 TILSALG! - : Sikringer er kontrolleret.
sep 2016
Følger: 1 Svar: 5
Dødt instrumentpanel