{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.578 visninger | Oprettet:

Dødt instrumentpanel {{forumTopicSubject}}

Håber nogen kan hjælpe med et lille problem..

Jeg har en A3 1.8T fra 99/00, og for nylig (25.12.) gik bilen helt tør for strøm. Jeg fik sat en lader på og fik givet bilen noget strøm og den kører nu som den plejer.

Eneste problem er at min instrumenter i instrumentpanelet er døde dvs. vandtemp. omdr. speedo og tankmåler. Derudover er der heller ikke lys i nålene eller andet i instrumentpanelet.

Der er klimaanlæg i og det virker også fint, og displays virker, men der er ikke lys i knapperne.

Jeg oplevede samme problem for 1 år siden da jeg skiftede batteriet, men der fandt jeg aldrig ud af hvad der var galt da det hele pludselig kom igen mens jeg var ude at køre,,

Nogen der har prøvet noget lignende eller som har en idé til hvad der kan være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dødt instrumentpanel
  • #1   30. dec 2009 Det er et problem der er set på flere Audier. pild + polen på batteriet af og lad den stå nogle minutter, og så monter den igen, så burde det hele virke igen

• #2   30. dec 2009 Det er sku nok rippel-spænding fra en skodlader der har taget livet af den instrumentering. Brug C-Tek ONLY!

• #3   30. dec 2009 Har du kontrolleret dine sikringer!?!?

• #4   30. dec 2009 Prox : Laderen er fra Eibach og er på 15 ampere

OO==[][]==OO 4ever ! : Laderen har været brugt på bilen før og mange andre biler og den har sgu ikke taget livet af noget. Hvis den har taget livet af instrumentering ville FIS vel heller ikke virke. Forhold dig iøvrigt til hvad jeg skriver, idet jeg har oplevet problemet 1 gang før, og det var i forbindelse med at batteriet blev skiftet. Så der sker noget med instrumentering og instrumentbelysning når strømmen har været taget.

Ken D: Skal jeg kun pille + polen af? Jeg har idag haft pillet begge af, startet med - polen som der foreskrives i instruktionsbogen.

- StuF - Striben Aalborg - G40 TILSALG! - : Sikringer er kontrolleret.

• Niels J
    Niels J Tilmeldt:
    sep 2016

Følger: 1 Svar: 5
    #5   15. maj 2018 OO==[][]==OO 4ever ! ... Hm. havde samme problem som beskrevet i dag. Med første dag med ny mobillader... Så helt usandsynligt tror jeg ikke det er, det du skriver. (A6 4B 2002).

Kommentér på:
Dødt instrumentpanel

Annonce