1.304 visninger
|
Oprettet:
Rat stamme {{forumTopicSubject}}
Hey der ude.
Jeg har igår købt en bil der efter sigendene skulle være forsøgt stjålet engang. Dette bevirker så at der er lidt slør i rattet og den knure fra rat stammen når man drejer. Sidder der noget kugleleje lige bag rattet? og er det noget der er lige til at skifte? Jeg lader mig fortælle at det er oftes set på biler der er brudt op, men jeg forstår ikke lige opgave hvis jeg vil udbedre fejlen.
HELPPPP!!!!!
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 72 Svar: 5.728
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 437 Svar: 5.063
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 437 Svar: 5.063
jul 2003
Følger: 179 Følgere: 126 Biler: 18 Emner: 67 Svar: 11.437
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
Hvis bilen har været brækket op kan selve ratstemmen være trukket skæv, selv ratlåsen kan været knækket, men hvis den har været brudt op så er der jo nok kommet ny ratlås i...
Plastic kan også køre imod, eller selv holderen til ratstammen kan være blevet vredet...
Hvis lyden irriterer dig, så find en anden ratstamme og holder ved en hugger....
En ratstamme skal kunne klappe sammen ved et sammenstød, ligeså selv holderen, og hvis det har en defekt så er det ikke sikkert det virker optimalt længer og du bør udskifte det....
Vi kan jo ikke konstatere for dig hvor det larmer fra, det kan du kun selv, du må af med beklædningen og igang med en lygte, evt., hæve bilen op så hjulen står frit, så du kan dreje på livet løt i rattet for at finde årsagen til larmen, det er ikke alt du kan få svar på herinde, for vi har jo ikke bilen mellem hænderne og kan ikke konstatere ud fra en tekst skrevet af dig, brug dine øjne og ører.....;-)))
aug 2008
Der sider oftest et øverst i mange ratstammer, de er også lavet af plastic selve holderen til nålene...
aug 2008
Men ved jo ikke hvilken bil det er....?
Rat stamme