{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Blacktop i E111 årgang 2000??? {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogen der ved om en blacktop motor passer i en corolla G6r fra årgang 2000 altså den årgang der har VVT-I motor? altså IKKE en årgang 1999 med 4A-FE.
den vil fysisk jo sikker passe i motor rummet men hvordan med generator, ledningsnet osv.... hvor meget skal der til?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blacktop i E111 årgang 2000???
  • #1   15. jan 2010 gadberg har et fromtcut fra en ae111 tilsalg. det er en 20v med 6trins gearkasse

http://www.motorimport.dk/

• #2   15. jan 2010 ja men min plan var jeg ville slippe for et helt frontcut fordi i en G6R er der jo allerede 6 trins gearkasse... men er ikke sikker på hvor meget jeg skal ændre hvis corolla'en er med VVT-I motor og er fra 2000...

• #3   15. jan 2010 hmm et frontcut koster ca 22.000kr og en motor ca 8000kr så der er jo meget pris forskel så hvis jeg kan nøjes med motoren kunne jeg jo spare en massse.. jeg er ikke i tvivl om gearkassen passer for det ved jeg den gør.. men feks. fra en 4A-FE ( som ligger i 1999 modellen) og til blacktop kan man jo nøjes med at forlænge ledningsnettet lidt og sende styreboksen over til rene og få ham til at tilpasse den. men er bare i tvivl om hvor meget der skal gøres når det er 2000 modellen med vvt-i motoren...

• #4   15. jan 2010 det løber op i det samme alligevel næsten om du gør det på den ene eller den anden måde.. TRO mig, det er mine erfaringer, mange gange gør du dig selv en tjeneste ved at tage Frontcuttet. jeg købte hver ting hver for sig, og det løber op som en i helvede.. tænk på at så får du også en masse ekstra ting med Fx trækaksler og sådan noget

Men når du har så ny en motor, så bliver det for alvor bøvlet, lad være.. den passer ikke i. uden at der skal laves MEGET om..

• #5   15. jan 2010 trækakslerne passer jo da jeg ikke ændrer gearkassen da jeg vil bruge den samme gearkasse fordi modellen er en G6R som er 6-trins. men kan godt være der bliver for meget bøvl med det, men det jeg egentlig gerne ville vide var om styreboks og sådan nogle ting kan tilpasses pga vvt-i styringen eller om den eneste løsning er et frontcut. det kunne jo være der var nogle der kendte nogle genveje.. smiley

Kommentér på:
Blacktop i E111 årgang 2000???

Annonce