{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.249 visninger | Oprettet:

Service lampe golf 3 {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Har en fin importeret golf 3. Dette betyder at jeg har fået en service lampe i mit sppedo der hele tiden ber om forskellige ting. Pt ber den om et lille service eftersyn.

Men den har fået service og nu vil jeg gerne have den til at holde op med at skrive "lille service.

Nogen der ved hvordan man restarter den..?

Nogen har snakke om man skal dreje en kode med nøglen. Men de kunne ikke give mig præcise oplysninger,

Håber i kan hjælpe mig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Service lampe golf 3
  • #1   25. jan 2010 du kan også godt nulstille den ved at dreje nøglen og trykke en kode ind på din triptæller... men kan ikke lige huske hvordan det fungerer på en golf 3.. men man kan på min audi og kunne også på min gamle vento, så det skal også virke på din...
    Der må være en der kan huske koden smiley

• #2   25. jan 2010 Står det ikke i instruktionsbogen? Gjorde det til min Passat. Der var det også noget med nøgle og triptæller knapper.

<b>AJay

• #3   25. jan 2010 SERVICE-INTERVAL-INDIKATOR NULSTILLES:

Når tændingen er tilsluttet, trykkes på tasten under speedometeret (se pil 1) - og fastholdes. Tænding afbrydes, og tasten slippes. På displayet skal der nu vises "OEL".

Digitalurets minutknap (se pil 2) eller tasten til indstilling af analoguret (der er altid kun én trykknap) trykkes, indtil der vises 5 streger (- - - - -). Først derefter er service-indikatoren nulstillet. Ved igen at trykke på tasten under speedometret vises de andre former for service, som derved kan nulstilles enkeltvis.

Tændingen tilsluttes og afbrydes igen, når der vises "IN 00".

Kommentér på:
Service lampe golf 3

Annonce