{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OBD - USB kabel til Alfa 156
  • #1   25. jan 2010 jeg har et sæt til alle biler (inkl. din) du kan købe for en tusse

det er til chiptuning

• #2   25. jan 2010 Det var kun det ene kabel jeg skulle bruge.

Jeg har set noget der højest sansynligt virker på ebay til ca. 100,- men ville egentlig helst købe det i DK

• #3   25. jan 2010 En ven købte et på ebay, det virkede helt udemærket.

• #4   27. jan 2010 Køb et simpelt kabel ved hvem du vil...

Du får ikke et progarm til Alfa diag til at virke uden licens alligevel, da du skal have licencen til netop din bil...

Jeg bruger selv samme ledninger til Alfa, VW, pegeot cirtöen, skoda....
    Men selvfølgeligg efter en Elm scanner...
    Du kan ikke bare købe en ledning og smide i din pc bare fordi du evt. har downloadet programmet eller køber en ledning...
    De fleste kabler til OBD-USB er ens,,, du skal bare sørge for at kablerne er fuldt monterede...
    Der er blandt andet en her, hvor det "vist" er indbyttet i kablet..
    Men du kan jo får alt på ebay,,, men du skal også have programmerne med licens til mange af de forskellige biltyber der findes...

http://www.nic-tec.com/product.asp?product=114
    Eller kik her...

http://www.nic-tec.com/group.asp?group=102

• #5   27. jan 2010 nic-tec.dk er også umiddelbart den eneste jeg har kunnet finde, som sælger dette kabel i DK - men jeg syntes at små 500,- er lige i overkanten for et kabel jeg kan købe på ebay for ca. 15$

• #6   27. jan 2010 Ja derfor, så køber man det jo bare hvor det er billigst..

Har selv købt en del på e-bay (usa) til en tredjedel af hvad det koster i danmark eller tyskland...
    Og de virker da optimal bare man har de rigtige programmer...

Til Alfa fandt jeg samme program som du nævner.. men måtte betale ca. 80 kr. ved en fra skotland tror jeg det var der havde lavet programmet, han fik mit stelnummer og jeg overførte pengene til ham og to sekunder senere fik jeg en kode der skulle indsættes i alfa diag, og så spillede det..
    Han oplyste mig iøvrigt at denne kode KUN kan bruges på den bil du har fået det til....
    Men selvfølgelig findes der da andre programmer, men jeg gad heller ikke smide unødvendige penge efter testere herhjemme... ;-))

• Pierre J
    Pierre J Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 4
    #7   20. jun 2010 Hej med jer
    Kablet fra nic-tec.com er ombygget så det fungerer på alle alfa og Fiat`S syetemer incl Airbag ABS Motor osv standart kablerne fungerer kun til motor, desuden er alle kablerne testet på ægte ECU / motrostyringer så jeg ved de fungerer når de går herfra (Der er ofte høj fejl rate på kabler fra asien).
    Derudover leveres de med fuldt fungerende software så du ikke behøver at købe licens for at benytte det, det kan registeres men fungerer fint uden. samt dansk manual og support.
    Jeg ligger lidt tid i det og må også betale 25% moms derfor den lidt højere pris, men så virker det også og det er jo første forudsætning specielt hvis noget skal have en "hånd" når de sidder fast med PC problemer er det jo skønt at kunne udelukke hardware fejl.
    vh
    Pierre
    nic-tec.com

Kommentér på:
OBD - USB kabel til Alfa 156

Annonce