2.077 visninger
|
Oprettet:
kode bmw nøgle..? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har lige skiftet batteri i min bilnøgle til min bmw e39.
Og nu virker nøglen ikk til central lås. så er der nogle der ved om den skal kodes om og hvordan man gør..?
mar 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 4 Emner: 17 Svar: 117
for det er bare noget med atg sætte sig ind i bilen, låse dørene og trykke lidt på knapperne..
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Svar: 7
2) Turn on the ingition and turn off quickly. (No more than 5 seconds) to start the process. Next action must take place within 30 seconds.
3) Remove the 1st key.
4) Hold the key up near your left shoulder (this is so it is closer to the remote reciever antenna - someone else suggested this).
5) Hold down the unlock button (which is button 1 on my key) and press the lock button 3 times (center button on my key). Release the unlock button and the doors lock which confirms the operation.
6) Quickly repeat steps 4 & 5 for key #2 etc.
If it does not work, try doing the keys in opposite order. Key 2 then key1, vs 1 then 2.
Det virkede for mig her i julen.
Mvh Jan U
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 6
dec 2007
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 6
dec 2007
2) Sæt tænding på med nøgle 1 og tag det af igen hurtigt.(Ikke mere end 5 seconds) til at starte processen. Næste punkt skal være igang inden 30 seconds.
3) Fjern nr 1 nøgle ( den som virker )
4) Hold nøglen nær din venstre skulder (så er den nærmere modtagerantennen).
5) Hold låseop knappen nede og tryk på låse knappen 3 gange. Slip låseop knappen og låsene vil bekræfte.
6) Hurtigt gentage punkt 4 og 5 for nr 2 nøgle ( den som ikke virker )
If it does not work, try doing the keys in opposite order. Key 2 then key1, vs 1 then 2.
Nøgle 1 den som virker
Nøgle 2 den der ikke virker
Håber dette fremmer forståelsen.
Mvh Jan U
kode bmw nøgle..?