{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

start problemer toyota e9 {{forumTopicSubject}}

beder overskrift ikke muligt.

for første gang et problem med bilen jeg ikke selv har kunne løse, den er begyndt og have svær ved og starte og vil mene det er noget med min autochoker og gøre.
for så snart jeg giver bare lidt gas når jeg vil starte så starter den dog halter den lidt som om den går på 3 cylinder hvilket den ikke gør da der er gnist på alle 4 tændrør og tædning er iorden, strøm mangler den heller ikke noget af.. har manual til bilen men syntes ikke jeg kan finde noget der i der kan hjælpe mig.
nogle der kan afhjælpe mig med mit problem.. ??

Mvh Dennis .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  start problemer toyota e9
  • #1   8. feb 2010 xl, xli, gsi eller gti??

• #2   8. feb 2010 danm ja det er min 1,3 xli 82 hk fra 91

• #3   8. feb 2010 skifte alle tænddelene ud.
    tændrør. rotor og rotordæksel. bar et bud:). og så er det billigt

• #4   8. feb 2010 er skiftet uden hjælp og den får godt med benzin i alle 4 dyser..

• #6   8. feb 2010 René L
    den starter fint så snart jeg giver den lidt gas men når den kommer igang så halter den lige 2 min tid som om den går på 3 cylinder har skiftet tændrør kabler...

• #7   8. feb 2010 og når bilen er varm så der ingen problemer... så starter den fint igen og står på 800 850 rpm den stiger ikke i omdregninger

• #9   8. feb 2010 sprit nye vakumslanger alle testet med 3 bar tryk inden de blev sat på.. det med autochoker er også det som det aller første jeg skrev helt oppe så også det jeg tænkte på for når jeg giver lidt gas starter den.. men ska holde den lidt igang til den er varm så skøre den som den ska igen.. indtil den er helt kold så er det samme problem.. denne autochoker er det ikke den der sidder i bunden af spjældhuset.. hvor slangerne bliver tilsluttet for har jeg haft af og renset godt igennem..

• #11   8. feb 2010 jep vakum alt iorden strøm samt tædning og benzin alt iorden..

den autochoker er vel den jeg har renset yes. eller er det en anden løs del der kan skiftes ud.. evt nget du kunne lave en pil til på et billed ?? eller er det den der sidder på højer side af spjældhuset.. den sorte der sidder stik på.. ?

• #13   8. feb 2010 René L kunne næsten ikke vare et beder billed.. hehe den har jeg også prøvet og skifte og løsner jeg de 2 skruger der holder den og rygger lidt i den så bliver tomgangen laver eller højer.. men kunne da nok godt ske a begge 2 jeg har fejler noget. har prøvet og teste i e1 og t1 ingen fejlkoder der.. men de kan nok teste lige den der om den skulle fejle noget... jeg siger pønt mange gange tak for svar og med også og tage billed..

René L mange tak... vil køre til toyota og se om de kan hjælpe.

skriver tilbage når jeg finder ud af mere

• #15   8. feb 2010 René L skrive så snart jeg ved mere.. evt når selve den enhed bliver testet for sig selv..

• #16   9. feb 2010 var på toyota idag og de mente ikke det kunne vare den der var gal med de snakker om min benzin pumpe men så skulle der vel også vare problemer når jeg kørte ? alle tændnigsdele spurgte de også om og der er ikke noget og komme efter... så snakked de om jeg skulle have sat min tændning men så burde den vel også vare svær og starte efter den var blevet kørt varm, ? men på mandag stiller de lige tændning ind så vender jeg tilbage om det var det, hvilket jeg ikke vil tro det er..

• #18   10. feb 2010 lige minne ord det ville vare det samme som var den varm men der er ingen problemer... tror jeg smutter op på huggeren og køber at par af de
    Throttle position sensor så man altid har en på lager.. som de sagde nede på toyota det er map sensor og den kunne ikke indstilles men ved jeg selv at den ka. såå er lidt forviret over det de siger.. men igen de vil jo tjene penge..

• #20   10. feb 2010 roder også kune med biler dog en gang imellem noget lorte fransk af 206 grr.

kan snilt skille alt af ligge det i kasser osv og samle hele bilen igen.. inge problemer i det.. vad bare der er jo så kaldt 3 tråde af koger vis det staves sådan de to af dem ska røre hinanden for den fortæller af der ska mere benzin til... evt kan det vare en ledning der er skadet inde under isoleringen et sted selvom jeg trivler. og søger man på den tps også på youtube ja så er det samme fejl de har som jeg eller i ander forumer...

har ikke fået sat så mange ,,,,,,,, og ....... er jeg ikke llige skide god til så har var de lige.

• #21   10. feb 2010 så fik jeg det fikset det var sku lige min egen fejl den tede sig sådan der sidst jeg havde spjældet af og i bunden hvor der sidder vakumslanger til der sidder choker huset og der havde jeg glemt hvor lange den skulle skruges ud så kørte på huggeren for og måtte måle ud fra en af deres skade ee90 og så hjem og fikse mit eget og nu der ingen problemer... map føleren fejled intet men vis man lure youtube så er der skam mange der har problemer med den. og det kunne virke som samme problem jeg havde med min... du smider da lige en pm med den rolla side du snakked om så kan jeg også ligge lidt tips ind... ?

Mvh Dennis. glad toyota ejer.

Kommentér på:
start problemer toyota e9

Annonce