8.879 visninger
|
Oprettet:
Starter virker ik. skifte kul? eller? {{forumTopicSubject}}
hey..
her for 3 år siden gik min starter i stykker.. så fik jeg en ombytter, og nu er den så ved at være nået til vejs ende (rigtig øv da den kun er 3 år gammel) men men men... så er det den klassiske midlertidige løsning på det, at tæske lidt på den med en hammer så den kan lidt igen...
jeg har så hørt at jeg bare skal skifte kullene og så er den fin igen.. en ny starter koster ca 2000 kr. og det kan jo umuligt koste 2000 kr for nye kul.. så mit spørgsmål er så... passer det at jeg bare kan skifte kullene? og hvor kan jeg købe nogle nye kul??
sep 2004
Følger: 13 Følgere: 20 Biler: 5 Emner: 222 Svar: 1.192
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.748
jan 2003
Følger: 32 Følgere: 35 Biler: 7 Emner: 42 Svar: 7.332
jul 2007
mar 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 365 Svar: 5.942
jeg han ikke rigtig huske hvor jeg normalt købte stumper
men mener at ketner sælger sikkert også bosch prøv at søge på nettet
et sæt kul koster ikke så meget
men du skal måske dreje ankeret også og rense mellem rillerne på ankeret skifte bøs og smøre de bevægelige dele men du kan jo tage og skille den ad først for at se hvad der er gået det kan jo bare være at du skal smøre den og blæse den ud for støv
men hvis viklingerne er def så kan det ikke betale sig at lave den så hellere købe en brugt og event renovere den
det er heller ikke så svært at sætte sig ind i hvordan den virker og skal renoveres
det kan jo også være din tændingslås eller en ledning der er stået af
det kan jo godt betale sig at at tjekke det først inden man skiller det hele af
hvis du har brug for jhælp kan du bare skrive til mig så kan jeg event hjælpe dig
jul 2007
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 45 Svar: 760
jul 2007
mar 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 365 Svar: 5.942
du har ret hvis du har tiden til det,kan du lige så godt selv lave det og det bliver sku sikkert ikke bedre at få det lavet et andet sted
du har nok ret i at det ikke er tændingslås og ledning hvis du bare skal banke på den med en hammer
det kan være det relæ der rykker drevet frem til startkransen tag starteren af tjek kullene og rens den event slibe ankeret lidt med et stk sandpapir hvis den ikke er så slem ellers skal den drejes rens i mellem linerne der hvor kullene køre
jeg vil mene at hvis den kun er 3 år gammel er kullet sikkert ikke slidt op
den hænger måske bare
medmindre du har kørt på starteren helt vildt
Starter virker ik. skifte kul? eller?