{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kølervæske-skift, Ibiza
  • #1   8. mar 2010 Hvorfor skifte?

    Tjek om frysepunktet stemmer overens med det der står i din instruktions bog, og så er det da fint.


  • #2   8. mar 2010 hvis det er gammelt er det klogt nok at skifte,men af med den nederste kølerslange eller måske sidder der en aftapningsskrue

  • #3   8. mar 2010 Andres V.
    Helt så enkelt er det jo ikke bare med kølevæske.
    Kølevæskn gør jo meget mere end at sænk fysepket på værsken i motoren.....


  • #4   8. mar 2010 den er står til -35 grader, så burde være iorden.

    Det er mere fordi der skal lidt på den, og det er ikke til og se igennem beholderen hvad farve det er, men når jeg kigger ned i den ligner det gult.

    Det er jo ikke godt og blande de forskellige efter hvad jeg ved. Mener den skal køre med det røde, men ved ikke om der er forskel på det og gult?

    men tror umiddelbart det er gult, så kan vel bare efterfylde med lidt af det, men den skal helst heller ikke tage skade af at køre med det gule.


  • #5   8. mar 2010 man siger som en general rettelinje at gul g rød er loong life kølevæsk og skal vidst skiftes hvert 6 eller 8 år og de to må god blandes.
    Den blå skal man skifte hvert ande år og må ikke bane med de to andre.


  • #6   8. mar 2010 The-Jobbe !

    Fortæl mig hvad forskellen mellem den gule og den røde er, så frem at begge produkter overholde de standeret og værdiger der er fast sat, at der skal være i en kølervæske og begge væsker er fremstillet på basis af ethylenglykol, og vil gerne vide hvor den store forskel er ?

    Jakob P

    Du skal heller ikke blande det, og hvis det af lige vel skal skiftets så ville jeg helt sikkert også skifte til det røde, det er meget letter at få fat i.


  • #7   8. mar 2010 The-Jobbe ! >> tak for det svar, så tror jeg bare jeg lige køber noget af det gule og hælder på, ingen grund til og blande farverne smiley

    ville bare være sikker på at der ikke var noget galt i at det var gult, for det er i mit hovede ikke så normalt.


  • #8   8. mar 2010 Andreas V >> Det skal ikke skiftes, for har lige fået skiftet hele Thermostat huset og det, så der bliver der vel også skiftet vand.

    Tror så ikke at der er blevet efterfyldt efter dette, derfor der ikke helt er nok nu.

    Grunden til jeg spurgte var bare at jeg egentlig ikke vidste at der fandtes gult, og derfor troede der var noget galt.

    Nu ved jeg så at der findes det, og sågar også grøn, hvilket jeg ikke har kunne finde nogen steder, men det sagde de altså i Mekonomen.


  • #9   8. mar 2010 Jakob P

    Det gule er nok fra thansen af, de har det i hver til fald.


  • #10   8. mar 2010 det røde skal vw køre med mener jeg

Kommentér på:
Kølervæske-skift, Ibiza

Annonce