{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.211 visninger | Oprettet:

volvo v70 SRS/AIRBAG service snarest {{forumTopicSubject}}

Hej har kun lige haft min "nyere" fine volvo v70 i 1 mrd. den er 2,4 år gammel og har kørt 35000 km.

Fint smiler jeg indtil der dukker en meddelse op som siger SRS/airbag service snarest plus der er en trekant lanpe der blænder mig konstant...
Som mand i autobranchen ringer jeg til Bilia jagtvej for at høre om de ikke kan hjælpe mig..

Ha Ha siger de næsten. 600 kr plus moms for at have en tester på den og slukke lampen. Her vil jeg lige sige at den RØDE AIRBAG lampe ikke lyser, så der burde ikke være fejl på systemet.. men kun en testerservice..
Syge i bøtten siger jeg bare, har aldrig set noget ligne..

Er det mig der er helt fra den eller har andre set det og hvad gjorde i ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  volvo v70 SRS/AIRBAG service snarest
  • #1   10. mar 2010 Så vidt jeg husker, så er der noget airbag service, som skal overholdes på de nyere volvo'er, så det er nok bare og bide i det sure æble. Desværre.

• #2   10. mar 2010 Den kom efter jeg igår havde klima kontrollen og radioen ude pga bluethoot skulle monteres. og jeg har lige læst på nogle engelske hjemmesider at der er andre der har haft det samme problem.. men for fanden, skal den virkelig til volvo hver gang man tager radioen eller andre ting ud..

Jeg ved at den også kommer med medelser når der er gået lidt lys, men håber da ikke jeg derefter skal til volvo bare for at have fjernet meddelelsen..

EN NY VOLVO VEN SØGES I KØBENHAVN..
    JEG GIVER ØL PÅ LANGELINJE.

• #3   10. mar 2010 nu har du vel husket og tage tændinge fra inden du pillet radioen af?

har en tester men ved ik om jeg kan slukke det.. da volvo køre med en helt speciel testrer der vista / vadis

• #4   10. mar 2010 Prøv lige www.volvosnak.dk, der sidder tit nogle kloge volvo hoveder.

• #5   11. mar 2010 Nej tændingen var sat til da radioen blev pillet fra, pga det er en automatgear også kan jeg ikke tage nøglen ud da gearet ikke kunne stå i parkeringen. pga pladsen til at tage radioen/klima kontakter ud..

• #6   11. mar 2010 Kom ned til mig hos Volvo i Køge, så kigger vi på det. Ring til mig på 56677032 smiley

• #7   11. mar 2010 Dennis -> Det er fordi du har pillet CCM (Klima kontrol panelet) af, uden at afbryde tænding, så det er jo lidt selvforskyldt smiley

• #8   24. mar 2016 nu har jeg fået samme problem på min volvo.. men dette er efter at indstrumentet har været ude.. er det samme problem jeg står over for? havde også tænding på da den kom???

Kommentér på:
volvo v70 SRS/AIRBAG service snarest

Annonce