Koblingskabel Peugeot og mere {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har netop skiftet min motor i en Peugeot Partner 1.4i 1997:
Der sad en kobling på den motor jeg satte i som så næsten ny ud.
Men til min forskrækkelse kan jeg konstatere at den glider lidt, ved høje omdrejninger. Nu er det så har det noget med koblingskablet (selvjusterende) at gøre ? , skal den nulstilles eller hva det nu hedder..
Den gamle kobling ser mere slidt ud , men gled ikke.
Spørgesmål 2 .. når bilen er kold , så går den ca 2000 omdrejninger indtil den bliver driftsvarm.. så falder den til 1100 omdrejninger.
Hvor sidder den/de føler der justere tomgangen ?
Spørgesmål 3. Min ladelampe lyser svagt ( aflader ) ? det gjorde den ikke inden.
Spørgesmål 4 . speedometertælleren virker pludeslig ikke , hvor sidder føleren til denne.
Det var alt.. håber i kan/vil hjælpe her.
MVH
Finn
jul 2003
Følger: 72 Følgere: 58 Biler: 8 Emner: 177 Svar: 1.138
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.877
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.877
1) Der er defekt på ladekredsen.
2) Polklemmerne på batteriet er løse.
3) Generatorrem er løs eller sprunget.
4) Generatoren er død (eller ved at dø).
Taler i begge indlæg udfra min egen 206'er, men jeg mener, at det er (næsten) samme motor.
Koblingskabel Peugeot og mere