Topleje eller? {{forumTopicSubject}}
ØV ØV..
Har haft min grande punto 1.3 multijet i 2 uger og så er først defekt der allerede :S
Bilen knager fra venstre side når jeg drejer skarpt, dog kun når jeg køre langsomt eller holder stille. i starten var det kun om morgenen når jeg bilen havde stået stillet i nogle timer, men nu er det hele tiden :S
Var ude ved Fiat da bilen "kun" lige er et par mdr. over garantien. de havde den på lift og tjekkede fjedre samt stabilisator arme. ingen fejl der.
De rykkede frem og tilbage på hjulene og der var ingen mislyd. Min kammerat har så nu fortalt mig at det meget sikkert er mit topleje der er gået sig en tur. lyder det rimeligt?
Skal siges at bilen er sænket fra forhandleren.
ved i hvad et topleje koster og hvor jeg skaffer et til fornuftige penge? kan ikke finde et hos refako eller mekonomen, ihvertfald ikke på deres hjemmeside.
Ved besøget hos fiat opdagede jeg da også, da den var på liften at der var sprøjtet en del fedt ud af manchetten ved knokkelledet i venstre side
Fik spændt spændbåndet et par hakker mere, men nu ved jeg ikke om jeg mon skal have det skildt af, for at smøre knokkelledet igen?
Mvh. Lars
feb 2006
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 117 Svar: 1.812
mar 2007
Følger: 45 Følgere: 45 Biler: 1 Emner: 65 Svar: 8.847
apr 2009
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 60 Svar: 1.135
mar 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 97 Svar: 239
Topleje eller?