{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.231 visninger | Oprettet:

Defekt hjulleje eller knokkelled?? {{forumTopicSubject}}

Min VBer har en meget træls mislyd fra højre forhjul. Først troede jeg det var hjullejet og det gjorde tidligere ejer også da jeg har fået et nyt med. Men er kommet i tvivl om det kan være knokkel ledet istedet

Når jeg kører ligeud kan jeg intet høre, dog ved nedbremsning kan der høres en skurrende lyd ( helt nye bremser incl kalibre ) Når jeg drejer til højre uanset fart kan jeg intet høre, men det kan jeg til gengæld når jeg drejer til venstre. Også selvom bilen knapt nok triller. En knagende lyd, ikke rumlende. Jeg kender godt tricket med når man er i fart, at svige fra side til side og derud fra kan høre hvilket leje det er defekt. Men når man kan gøre dette allerede fra stilstand, er det så stadig lejet??

Ydermere så har jeg lagt mærke til at det er værst når bilen triller selv, kobler man til ændre lyd sig og hvis man accelerer forsvinder den næsten. Jeg kan intet slør mærke i hjulet overhovedet, men når man triller helt stille, kan man høre det er når hjulet når et bestemt punkt at det knager og det kan også anes i rattet. Lyden er RET gennemtrængende

Hvad er jeres bud


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Defekt hjulleje eller knokkelled??
Kommentér på:
Defekt hjulleje eller knokkelled??

Annonce