{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

10mm spacer, centrering {{forumTopicSubject}}

Jeg har fornyligt købt mig et sæt ATS Classic til min polo, og selvfølgeligt tjekket at de kan gå på. Det kunne de også, lige indtil jeg lavede bremser, igår, hvilket betyder at kaliberen er kommet noget længere ud, hvilket jeg da ikke lige havde tænkt over.
Derfor er jeg kommet til at mangle 2 10mm spacere. Men er man ikke nød til at have en form for centrering?, kan man få en spacer, som boltes på, med centrering til fælgen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  10mm spacer, centrering
  • #1   3. apr 2010 Nej det er man ikke nød til, der bliver jo lidt centreret i bolt hullerne. Men er ikke lovligt på den måde :), ja det er dem der er boltet fast nu hellere ikke, når du er oppe i 10mm

• #2   3. apr 2010 > Lauridsen <: Det er da så godt som umuligt, at få centreret fælgen 100% uden, og ved den mindste unøjagtighed, lægger det jo en enorm belastning på boltene, og hele bilen vil jo ryste helt vildt.
    Jeg er godt klar over at det ikke er lovligt..

• #3   3. apr 2010 Lauridsen: Det ville være meget dumt. Vægten af bilen holdes heller ikke på boltene, men på centreringen, og det er jo rimlig meget, når du f. eks bloker bremserne.

Boltene er der for at holde fælgen inde og fast på centreringen.

Kommentér på:
10mm spacer, centrering

Annonce