{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bramser Thansen ??
  • #1   7. apr 2010 Bare køb dem.. det kommer fra samme fabrik alle sammen, lige meget hvor du køber dem.

• #2   7. apr 2010 Oe dele som ikke fejler noget. Der vil sikkert komme en masse nu fra folk som har prøvet det og det bare var noget lort, og det var det også førhen...

/Dennis

• #3   7. apr 2010 bare husk, at enhver bremseskive skal "bremses til" for ikke at blive skæve.....

Har selv prøvet skiver derfra........der var ingen problemer

• #4   7. apr 2010 br<b>e</b>mse...

• #5   7. apr 2010 Michael K

skiftede du klodser også..?? Og hvilket mærke klodser..??

Og skiftede du bremsevæske også..??
    (gammel bremsevæske, har nedsat kogepunkt.......og så "glider" bremserne hurtigere)

• #6   7. apr 2010 bare husk ikke og kør ud og lav en hård opbremsning de første 100 km eller sådan noget, for det bliver de skæve af, det er beste de bliver hærdet ordenligt smiley

• #7   7. apr 2010 har haft skiver og klodser derfra, de hodlte ikke så længe som nogle andre, men de bremsede fint

• #9   7. apr 2010 Har brembo skiver foran og thansen tromler bagi på min vento nu (ja, underlige kombination.. men hvor finder man mon sports tromler henne? ;)) og jeg har ingen problemer haft smiley Har dog kun hørt dårligt om deres skiver ang. rystelser ved bremsning, og at de bremser dårligt pga. de bliver hurtig varme..

• #11   7. apr 2010 Nikolaj M kun hvis du ikke får dem kørt ordenligt til smiley du ikke du tror de holder til at man blokere hjulene på første køre tur for så bliver de skæve... men det gør alle bremser

• #12   7. apr 2010 køb nogle ordentlige,de der holder ikke i længden,bremsere skal bare være iorden

• #13   7. apr 2010 Da bremserne jo er en "sikkerhed" kan man selvfølgelig vælge at købe det bedste for at få optimal sikkerhed. Men vil mene det er en vurderingssag, levetiden på den er sådan set ganske fin, det samme med kvaliteten. Kører man i en bil til en mindre formue er det efter min mening dumt at spare på bremser, ligeledes med dæk.
    Min konklusion er derfor at det sagtens kan gå til en bil som din ;o)

• #14   7. apr 2010 Det bremser som det skal. Bare kør dem til som de andre også siger. Har altid kørt med skiver fra Thansen og det fungerer fint til en gade bil. Bare sørg for at skifte klodser og få gliderne smurt godt op.

I andre : Husk nu, det er jo ikke en sportsvogn de skal på.

• #15   7. apr 2010 vil nu også mene at bremer er en vigtig ting. så hold dig fra thansen. brug heller de ekstra penge på lidt bedre kvalitet. Du skal ikke lytte til alle de "perleralds mekanikere" som er her på galleriet.

• #16   7. apr 2010 Vil sige ligesom nogle af de andre at bremser og dæk er sku noget af det som man ikke bare skal købe fordi de er billigere end nogle af de andre steder. det er nogle af de ting som bare SKAL være iorden, både for din egen sikkerhed og for de andre trafikanter. Køb noget ordenligt i stedet for. og få gerne en til at hjælpe hvis ikke du selv kan lave bremser for er altså træls hvis du ligepludselig ikke kan bremse. bare et godt råd!

• #17   7. apr 2010 Rasmus R

og hvorfor skulle man lytte til dig frem for en "perlegurs mekaniker"? hvilke referancer har du da?

jeg har kørt med thansen bremser flere gange og de holder fint, har kun 1 gange oplevet at de blev skæve og det var efter en trackday hvor de blev tæsket rundt på en bane!, jeg er faktisk mere skuffet over de bremser fra refako som jeg har fået :(, syndes holdbarheden er minus og syndes ikke de bremser nok.
    levetid, holdbarhed og bremseeffekt er iorden på thansen bremser, og ed iorden mener jeg at iforhold til pris osv. så får du hvad du betaler for.
    og til hverdagsbrug er de fine.
    men ligger du og køre race og tæsker den rundt så skal du købe brembo eller anden sportsbremser.

• #18   7. apr 2010 mine referance er har arbejde man biler i mange år, og er uddannet makanier. Jeg har haft flere peugeoter og har prøvet flere gange med thansen skriver og fra de fleste andre fabrikanter. Har bedst erfaring med brembo bremser er købt hos merkonomen, og ikke sports bremser, bare almindelig bremser eller køb orginal.

• #19   7. apr 2010 men har så lige så tit set hjemme fuskere som har lavet deres egen bil og så har lavet lort i den fordi de ikke ved hvad de laver! Min mening er at man ikke skal ha lov til at røre ved en bil KUN hvis man er uddannede mekaniker.

• #20   7. apr 2010 Hahahaha smiley Rasmus R, tag da dit tude indlæg og gå i seng!! ''Man rører kun en bil hvis man er uddannet mekaniker'' Flet dog måsen lille ven. Kender da folk der kan skifte motor hurtigere end mange latterlige mekaniker og samtidig gøre det ordenlig og sikkert.. Man skal da bare holde øje med hvad det er man skiller ad, er man i tvivl tager man billeder undervejs.. Har da selv lavet min egen bil op til flere gange, bremser, motor og jeg kan blive ved. Det holder da endnu, så din kommentar er bare til at grine over!

• #21   7. apr 2010 Rasmus R

jeg er ikke uddannet mekaniker og ja undskyld mig, men syndes fandme at største delen at mit arbejde er bedre end flere af de mekanikere som jeg har mødt og som har arbejdet på mine biler før jeg selv gik igang med at lave bil. aldrig skal min bil ind hos en mekaniker (medmindre det er livsnødvendigt og jeg ikke ved hvordan det skal laves) men så bliver det ikke hvilken som helst og tro mig! jeg våger over den mekaniker som en høg! er træt af fuskere som bare smækker det hele sammen uden omtanke eller som fusker sig igennem en rep!, eller som sender højere regninger end aftalt!..

self. er brembo bremser bedre end thansen men også en anden pris, hvad havde du dog forventet?... men faktum er stadig at thansens bremser lever op til standarterne og er godkendte ellers måtte man jo ikke smide dem på bilen!...

at deres kundeservice er elendig er vi enige om.. den kan vist kun blive bedre.

• #22   7. apr 2010 Fuglesang.

du for mig til at grine! du skriver du selv har lavet din egen bil op til flere gange. hmm ja det kan min egen søn på 1år også gøre sådan nogen gange møg kasser du køre rundt i! kom du i gang med at lave en moderne bil eller noget der bare er anden end en gang bremse rens!
    hvis der nogen som skal "flette sin mås" er det da hvis dig! TIL GRIN!

• #23   8. apr 2010 super det bliver sku thansen jeg køber !! og jeg køre dem godt til, i starten også ikke nogle ville opbremsning i starten smiley kun vis det blive nødvendigt smiley

• #24   8. apr 2010 Rasmus R: I min familie laver vi sgu også biler selv, godt nok kun folkevogn, da det er det eneste vi kører, men det er alt fra gamle poloer til helt nye Passat'er, og med hensyn til bremser, er de sgu kun nemmere at skifte på en helt ny bil, som på min polo.
    Og så længe man ikke skal i motoren, er moderne biler er sgu ikke meget sværere at skrue på, der skal bare lige fjernes lidt mere plastik inden man kan komme til..

• #25   8. apr 2010 Anders N: ikke for at være træls, men du kan ikke lave bremser i bag på en passat 3c, uden en tester.. men er irrelavant hee

Kommentér på:
Bramser Thansen ??

Annonce